Близько 60 працівників УжНУ взяли участь у вебінарі щодо додаткових можливостей розширеної підписки від Google
2 роки ago admin 0
Інформаційні технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу та повсякденного життя. В умовах сьогодення ІТ галузь розбудовується та удосконалюється блискавично. І дуже важливо, що такі апгрейди відбуваються також для освітніх систем.
Нещодавно актуальним бонусом для нашого закладу освіти в рамках співпраці МОН та Google стала ліцензія Google Workspace for Education: Teaching and Learning Upgrade. Тож працівниками центру інформаційних технологій УжНУ 14 вересня проведено вебінар щодо додаткових можливостей розширеної підписки від Google. Участь у вебінарі взяли близько 60 працівників університету.
Привітав учасників Олексій Куруца, начальник ЦІТ, та окреслив план заходу, а Сергій Вронський, начальник відділу інноваційних та веб технологій, розповів про роботу над новими обліковими записами для студентів-першокурсників. Сергій Володимирович наголосив, що вже створено понад 2000 облікових записів, нагадав про взаємодію факультетів та ЦІТ через відповідальних за впровадження електронного навчання на факультетах, а також те, що для звернень щодо функціонування облікових записів користувачів електронних сервісів УжНУ можна надсилати запити на support@uzhnu.edu.ua з детальним описом ситуації.
З новими можливостями ліцензії ознайомила учасників Євгенія Гайович, провідний фахівець відділу інноваційних та веб технологій ЦІТ. Одним із найактуальніших оновлень для викладачів є можливість здійснення запису зустрічі та особливості збереження відео. Як покращити відеозображення та аудіо під час зустрічі у Google Meet показала практично, використовуючи налаштування світло- та шумокорекції.
Серед новинок у Meet є створення опитування під час зустрічі. Учасникам було продемонстровано створення коротких опитувальників та надано можливість взяти участь в опитуванні. Також провідний фахівець висвітлила у порівнянні зовнішній ресурс для опитування Mentimeter, який теж може стати корисним для збору інформації.
Цікавинкою вебінару став короткий інтерактивний тренінг з використанням розподілу учасників онлайн зустрічі на сеанси підгруп для обговорення або інших завдань, що теж є актуальним оновленням у Google Meet. Присутніх було розділено на 6 окремих кімнат, де кожна команда працювала над завданням. Результати роботи команди презентували на дошці Jamboard. Такі методи та форми роботи спонукають до розвитку колективних навиків.
Для фідбеку використали новинку “Запитання й відповіді” під час онлайн зустрічі. Така функція надає можливість упорядкованого модерування запитаннями від учасників онлайн заходів.
Доповідач також звернула увагу на функцію відстеження присутніх на онлайн заходах у Meet. Завдяки оновленій ліцензії такий документ, а також результати опитування, поставлені запитання, автоматично надсилаються на електронну пошту організатора, що є дуже зручним для рефлексії.
Традиційно після завершення вебінару учасники мають можливість пройти тестування для отримання сертифіката.
Звертаємо увагу, що такий вебінар знову заплановано на 29 вересня 15:00. Реєстрація за посиланням https://forms.gle/noNj8bSUHgTrAgDH9
Запрошуємо викладачів до участі!
Джерело: Ужгородський національний університет