Представники 13-ти закладів професійно-технічної освіти Закарпаття ділилися досвідом екологічного виховання
2 роки ago admin 0
Екологічне виховання на уроках хімії, біології та в позаурочний час є актуальним і важливим компонентом становлення екологічної свідомості людини, – пише навчально-методичний центр ПТО у Закарпатській області на сайті Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Нещодавно у режимі онлайн відбулося засідання методичної секції викладачів природничо-математичного циклу „Екологічне виховання на уроках хімії та біології”. У заході взяли участь викладачі хімії, біології й екології із 13-ти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, методисти та заступники директора з навчальної роботи, які ділилися кращим досвідом із визначеної тематики.
Цікавими й інформативними були виступи викладачів хімії Оксани Гасич (ВПУ № 34 м. Виноградів), Оксани Гал (ДНЗ „Мукачівський центр ПТО”), викладача біології Ірини Кикини (Міжгірський професійний ліцей) та заступника директора з навчально-виховної роботи Оксани Бабіти (Берегівський професійний ліцей сфери послуг), які ділилися досвідом роботи з питань екологічного виховання та формування екологічної компетентності на уроках та в позаурочний час. Вони акцентували увагу на системній педагогічній діяльності, спрямованої на розвиток у особистості культури взаємодії з природою, формування екологічної компетентності в процесі навчання і виховання.
Педагоги демонстрували свої надбання, шляхи розв’язання екологічних проблем, знайомили з цікавими та різноманітні формами і методами роботи під час уроків та проведенні позакласних заходів, що пробуджують пізнавальний інтерес до рідного краю, з’ясовують вплив забруднення природних водойм на здоров’я людини, виховують бережливе ставлення до навколишнього середовища тощо.
Про формувальне оцінювання, що допомагає розвивати компетентності, навчає вчитися знайомила Світлана Вайда, методист НМЦ ПТО, куратор секції. Також вона проаналізувала навчальні досягнення здобувачів освіти з хімії за підсумками минулого навчального року та першокурсників за результатами вхідного моніторингу, зосередила увагу присутніх на роботі з обдарованими учнями, досягненнях у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, Інтернет-олімпіадах, що проводяться на освітніх онлайн-порталах „На Урок” та „Всеосвіта”, та рекомендувала до використання узагальнений досвід роботи викладача хімії ДНЗ „Мукачівський центр ПТО” Оксани Гал.