Сергій Шкарлет розповів про результати та плани щодо розвитку дистанційної освіти і діджиталізації

3 роки ago admin 0

rearview-businesswoman-home-video-conference-with-her-colleagues-during-online-meeting-partners-video-call-multiethnic-business-team-having-discussion-online-meeting 221404-118Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет під час виступу на Партнерському форумі «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями», що відбувся у вівторок, 9 лютого, поінформував про розвиток дистанційної освіти в умовах пандемії, спричиненої СОVID-19.

 

«Незважаючи на різні вислови й думки в соціальних мережах та ЗМІ, Міністерство освіти і науки України спільно із вчителями, батьками і здобувачами освіти достойно опрацювало алгоритм роботи на період дистанційної освіти та впоралося з викликом СОVID-19, який насправді став наступним кроком на шляху до діджиталізації освіти в Україні – і  зупинятися в цьому напрямі МОН не збирається», – заявив Сергій Шкарлет.

Він наголосив, що з метою забезпечення якісного освітнього процесу в дистанційній формі у 2020 році Міністерством освіти і науки спільно з партнерами було реалізовано низку важливих заходів: 

  • презентовано національну електронну платформу «Всеукраїнська школа онлайн» для змішаного та дистанційного навчання учнів 5-11 класів  –  зареєстровано понад 126 тис. користувачів зі 103 країн світу;
  • запущено систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (порталмобільний застосунок АС «ІРЦ» ) – зареєстровано майже 154 тис. заяв;   
  • розпочато приєднання шкіл до системи АІКОМ (електронні щоденники та журнали).

Окрім цього, МОН розробило Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти; рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів фахової передвищої та вищої освіти із застосуванням дистанційних технологій навчання; рекомендації щодо впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та вищої освіти.

Міністр освіти і науки України озвучив цілі на 2021-й та наступні роки. Йшлося про затвердження Концепції цифрової трансформації освіти і науки України та продовження розвитку платформи «Всеукраїнська школа онлайн». 

У межах ВШО заплановано такі освітні заходи:  

  • запустити функціонал «кабінету вчителя» з можливістю запрошувати учнів до перегляду курсів, відслідковувати їх навчальний прогрес та створювати власні курси;
  • випустити мобільні застосунки для iOS та Android для зручнішого користування ВШО зі смартфонів;
  • наповнювати платформу контентом відповідно до календарного плану.

«Основні завдання МОН на 2021 рік – цифрова інфраструктура, програмне забезпечення (засоби дистанційного та змішаного навчання, електронний контент), цифрова грамотність, цифровізація управлінських процесів», – уточнив Міністр.

Також передбачається реалізувати проєкт вступу до закладів вищої освіти на порталі «Дія» та онлайн-механізм із відстеження і моніторингу працевлаштування випускників українських ЗВО.

У продовження форуму Міністр освіти і науки України зупинився на питанні забезпечення учасників освітнього процесу дезінфекційними засобами. За його словами, МОН за підтримки народних депутатів ініціювало зміни до Бюджетного кодексу та Порядку використання коштів залишків освітньої субвенції. Це дало змогу закладам освіти використовувати залишки субвенцій, у тому числі на закупівлю засобів індивідуального захисту та дезінфекторів.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України


    Подiбнi новини

    Практичний семінар від підприємства „Хенкель Баутехнік (Україна)”

    admin 5 років ago
    Нещодавно у Мукачівському центрі професійно-технічної освіти представники підприємства „Хенкель Баутехнік (Україна)” провели практичний семінар, де розглядали питання щодо нових технологій обробки поверхні та облицювання плиткою. На семінарі розглянули питання:... Читати далi

    Про реєстрацію вчителів, які забезпечуватимуть викладання предметів та інтегрованих курсів у 5-х класах у 2022/2023 н.р. в умовах Нової української школи

    admin 3 роки ago
    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 року № 476 „Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної... Читати далi

    "Кожна дитина може піти у найближчу школу", – МОН

    admin 5 років ago
    Лист МОН № 1/9-227 від 05.04.19 року “Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році” Кожна дитина може піти в школу, найближчу до її місця проживання, закріплену за... Читати далi