Багато установ та організацій мають свої "гарячі" лінії.
Контакт-центр системи БПД вирізняється своєю мультифункціональністю. Це
і довідкова служба – людина може отримати контакти наших центрів та бюро
правової допомоги або інших установ. Це і правові консультації, і
роз'яснення, куди звернутися, які документи зібрати тощо.
А минулого року два його відділи у Чернівцях та Сумах стали справді
"гарячими точками", прийнявши 493 756 дзвінків. Це річний рекорд за
понад п’ять років роботи. Серед топ-запитань 2020 року: на 1 місці –
контакти, час роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання
БВПД. На 2 – правові консультації з цивільного, адміністративного,
трудового, житлового та сімейного законодавства. «Карантинні» запитання
стосувалися переважно трудових правовідносин, отримання соціальної
підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань. А на 3
місці – повідомлення про затримання осіб для призначення захисника за
кошти держави.
#БПД #ПравоваДопомога #LegalAid #ЦифраДня