Правова допомога інформує про контакт-центр

3 роки ago admin 0

Багато установ та організацій мають свої "гарячі" лінії.  
Контакт-центр системи БПД вирізняється своєю мультифункціональністю. Це 
і довідкова служба – людина може отримати контакти наших центрів та бюро 
правової допомоги або інших установ. Це і правові консультації, і 
роз'яснення, куди звернутися, які документи зібрати тощо.
А минулого року два його відділи у Чернівцях та Сумах стали справді 
"гарячими точками", прийнявши 493 756 дзвінків. Це річний рекорд за 
понад п’ять років роботи. Серед топ-запитань 2020 року: на 1 місці –  
контакти, час роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання 
БВПД. На 2 – правові консультації з цивільного, адміністративного, 
трудового, житлового та сімейного законодавства. «Карантинні» запитання 
стосувалися переважно трудових правовідносин, отримання соціальної 
підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань. А на 3 
місці – повідомлення про затримання осіб для призначення захисника за 
кошти держави.
#БПД #ПравоваДопомога #LegalAid #ЦифраДня


140377404_3476857205745252_6774984242043363370_o