Запрошуємо до обговорення Концепції профорієнтації в Новій українській школі

3 роки ago admin 0

1-1Український інститут розвитку освіти запрошує до громадського обговорення проєкту концепції професійної орієнтації в новій українській школі.

 

Документ розроблено у рамках співпраці Програми ЄС «EU4Skills» кращі навички для сучасної України та Українського інституту розвитку освіти.

Нова українська школа покликана допомогти випускникам бути конкурентоздатними у 21-му столітті, стати цілісними особистостями, котрі вміють робити свідомий вибір, у тому числі вибір свого подальшого освітнього та професійного шляху.

У документі, представленому для обговорення, серед іншого, підходи  до побудови профорієнтації у школі (у тому числі до її кадрового та ресурсного забезпечення), на місцевому рівні та на різних рівнях шкільної освіти.

Запропоновано, зокрема, базову формулу цілісної професійної орієнтації в закладі освіти. Вона складається з 3-х елементів: наскрізна професійна орієнтація, окремий профорієнтаційний курс на рівні базової та старшої профільної освіти (наприклад, 8 та 10 клас), практика та волонтерство.

Документ доступний для завантаження за цим посиланням [pdf].

Пропозиції та зауваження приймаються до 25 січня 2021 року.

Просимо надсилати їх на електронну адресу: [

    Подiбнi новини

    Місто майстрів

    admin 6 років ago
    У Міжнародний день захисту дітей 1 червня Вище професійне училище № 3 м. Мукачева, Державний навчальний заклад „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”, Державний професійно-технічний навчальний заклад „Мукачівський професійний аграрний ліцей... Читати далi

    ЧОРНОБИЛЬ на має минулого часу…

    admin 3 роки ago
    Вже 35 років живе Україна з болем Чорнобиля. Це проблема, що торкнулася майже кожної української сім’ї та всього світу. Читати далi

    Автономія вчителя, особливості ДПА та формувального оцінювання – МОН розробило рекомендації для пілотних 4-х класів

    admin 4 роки ago
    У 4-х пілотних класах, що є учасниками Всеукраїнського експерименту за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної середньої освіти”, вчителі самостійно... Читати далi