Відбулося позапланове засідання регіональної комісії з ТЕБ та НС: карантинні обмеження на Закарпатті продовжені

7 місяців ago admin 0

Ситуацію, що склалася на території області у зв’язку із поширенням в Україні коронавірусної хвороби 2019 (COVID-19), розглянули сьогодні на позаплановому засіданні регіональної комісії з ТЕБ та НС, яке відбулося  в Закарпатській ОДА під керівництвом  в. о голови державної адміністрації Олексія Гетманенка.  Від Управління Держпраці у Закарпатській області у заході взяв участь начальник Управління Богдан Дорош.

Члени комісії заслухали інформацію керівників відповідних служб про оперативний стан епідеміологічної ситуації та готовність закладів охорони здоров’я до можливого поширення епідемії на території  краю.

Далі відбулося обговорення, по завершенні якого комісія прийняла низку відповідних рішень. Серед основних, зокрема,  продовження всіх карантинних обмежень, прийнятих на попередньому засіданні із терміном до 3 квітня 2020 року, до 24 квітня 2020 року.

Водночас  запропоновано органам управління і силам цивільного захисту області перевести  функціонування у режимі надзвичайної ситуації.

Режим надзвичайної ситуації – це не надзвичайний стан у країні. Він не обмежує конституційні права громадян, а лише має на меті консолідувати зусилля для подолання загрози.

Щоб якомога ефективніше протистояти розповсюдженню хвороби, слід неухильно дотримуватись основних вимог і правил режиму в умовах суворого карантину, наголошувалося у ході засідання.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ № 3

позапланового засідання регіональної комісії

 

Головував – в. о голови державної адміністрації, голова регіональної комісії Олексій ГЕТМАНЕНКО             

Присутні    –  31 членів комісії (за окремим списком)

Запрошені  –  2  осіб (за окремим списком)

 

І. Про ситуацію, що склалася на території області у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби 2019 (COVID-19)

(Єлизавета БІРОВ, Віктор БУРИШИН, Іван ГУЛЕДЗА)

 

На сьогодні в Україні зафіксовано 113 лабораторно підтверджених випадків  COVID-19, з них 4 летальні, 1 пацієнт одужав та вже виписаний з лікарні.

 

Враховуючи значне поширення у світі та Україні випадків захворювання на COVID-19, високий рівень транскордонної міграції населення України, на виконання завдань, визначених Указом Президента України від 13 березня 2020 року № 87/2020 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року „Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 „Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”, протоколів Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 10 березня 2020 року № 2, 18 березня 2020р. № 4, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, заслухавши інформацію доповідачів з питання порядку денного, з урахуванням обговорення, комісія вирішила:

  1. Інформацію виступаючих з питання порядку денного взяти до уваги.
  2. Керуючись рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 10 березня 2020 року № 2, протоколом експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайної ситуації Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12 березня 2020 року №104/02-20, якими ситуацію, яка склалася із загрозою поширення на території України гострореспіраторної інфекції, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV (COVID-19) визначено медико-біологічною надзвичайною ситуацією природного характеру державного рівня (код 20711 НС, пов’язана з екзотичним та особливо небезпечним інфекційним захворюванням людей (окремі випадки)) та враховуючи відповідні рішення Уряду із цього питання, ввести на території області режим надзвичайної ситуації.
  3. Звернутися до керівництва обласної державної адміністрації з пропозицією щодо переведення органів управління і сил цивільного захисту області до функціонування у режимі надзвичайної ситуації.
  4. Продовжити до 24 квітня всі карантинні обмеження, прийняті комісією із терміном до 3 квітня 2020 року, за винятком роботи спеціалізованих магазинів (відділень, торгових точок) із торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, ветеринарними препаратами, кормами, пестицидами і агрохімікатами, насінням і садивним матеріалом, засобами зв’язку, за умови одночасного перебування у приміщенні відвідувачів (споживачів) із розрахунку один відвідувач на 10 м2 площі торгівельного (операційного) залу, дотримання ними дистанції між ними не менш як 1,5 метра із встановленням спеціальних позначок, забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту та також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів.
  5. Починаючи із 00.00 год. 27 березня 2020 року до 24 квітня 2020 року ввести на території області наступні обмежувальні заходи:

зупинити роботу всіх ринків, за винятком великих продуктових оптових ринків, за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

призупинити роботу відділень для приготування та прийому їжі, кави, інших напоїв, розміщених на АЗС;

призупинити рух автомобільного транспорту шляхом виставлення блок-постів на перевальних ділянках наступних автомобільних доріг:

  • Ужоцький перевал (автодорога Н-13 Львів-Самбір-Ужгород);
  • Торунський (Вишківський) перевал (автодорога Р-21 Долина-Хуст);

посилити охорону публічної безпеки та порядку шляхом виставлення контрольно-пропускних пунктів на перевальних ділянках наступних автомобільних доріг:

– Яблунецький перевал (автодорога Н-09 Мукачево-Рогатин-Львів);

– Абранський перевал (автодорога М-06 Київ-Чоп).

 

  1. Головному управлінню Національної поліції у Закарпатській області, управлінню патрульної поліції в Закарпатській області, департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації:

6.1. Забезпечити належну організацію роботи вищенаведених контрольно-пропускних пунктів;

6.2. Здійснювати пропуск осіб через вищенаведені пункти лише після проведення температурного скринінгу з безконтактною термометрією всіх пасажирів, фіксації часу перетину, номерів транспортних засобів та напрямку руху, місця вибуття та прибуття транспортного засобу (пасажирів), контактні номери телефонів;

6.3. Забезпечити направлення на обстеження осіб з підозрою на гострі респіраторні захворювання.

  1. Управлінню з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами облдержадміністрації:

7.1. Підготувати проект розпорядження голови облдержадміністрації про переведення територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Закарпатської області на роботу у режимі надзвичайної ситуації.

Термін: невідкладно

  1. Головам: райдержадміністрацій; міськвиконкомів; об’єднаних територіальних громад; органів місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ, організацій всіх рівнів:

8.1. Прийняти, за окремим розпорядженням голови обласної державної адміністрації, відповідні рішення щодо переведення органів управління та сил цивільного захисту до функціонування у режимі надзвичайної ситуації.

Термін: невідкладно, після видання розпорядження

  1. Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, районним державним адміністраціям, міськвиконкомам спільно з органами місцевого самоврядування, об’єднаними територіальними громадами:

9.1. Ввести в дію плани реагування на медико-біологічні надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків.

9.2. Забезпечити:

проведення верифікації спроможності надання медичної допомоги пацієнтам з COVID-19 всіма закладами охорони здоров’я відповідно до схем їх перспективного перепрофілювання у разі масового надходження хворих на COVID-19. Перелік зазначених закладів охорони здоров’я подати на затвердження регіональній комісії;

переведення усіх закладів охорони здоров’я на суворий протиепідемічний режим, створення мобільних медичних бригад з метою активного виявлення і надання допомоги хворим на COVID-19. Визначення ізоляторів для госпіталізації контактних осіб з метою їх обстеження та здійснення медичного нагляду за ними.

9.3. Спільно визначити та надати на затвердження регіональної комісії перелік об’єктів (заклади освіти, госпіталі, санаторії, профілакторії, палаци культури та спорту, виставкові центри, павільйони, спортзали, тощо) які можливо буде додатково переобладнати у лікувальні заклади для стаціонарного лікування хворих на COVID-19 на випадок перевантаження закладів охорони здоров’я.

Термін: невідкладно

  1. Структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади, відповідно до компетенції, районним державним адміністраціям, міськвиконкомам спільно з органами місцевого самоврядування, об’єднаним територіальним громадам:

10.1. Невідкладно забезпечити оперативне інформування підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування про введення режиму „Надзвичайна ситуація”.

10.2. Попередити керівників підприємств, установ, закладів та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, а також інших суб’єктів підприємницької діяльності про персональну відповідальність за невиконання цього рішення згідно з чинним законодавством України.

Термін: невідкладно

  1. Департаментам облдержадміністрації: інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю, охорони здоров’я, державній установі „Закарпатський обласний лабораторний центр МОЗ України”, головному управлінню Держпродспоживслужби в Закарпатській області, райдержадміністраціям, міськвиконкомам, об’єднаним територіальним громадам та органам місцевого самоврядування:

11.1. Посилити проведення серед населення області інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо необхідності дотримання санітарно-гігієнічних вимог з метою зниження імовірності поширення COVID-19 та правил (порядку) поведінки при загрозі, виникненні, зараженні COVID-19.

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Управлінню ДСНС України в Закарпатській області, головному управлінню Національної поліції у Закарпатській області, управлінню патрульної поліції в Закарпатській області:

12.1. Забезпечити доведення до населення області інформації про необхідність дотримання карантинних обмежень із використанням гучномовців розміщених на службовому автотранспорті.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Головам: райдержадміністрацій; міськвиконкомів; об’єднаних територіальних громад; органів місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ, організацій всіх рівнів:

13.1. Організувати проведення дезінфекції службових приміщень, територій магістральних вулиць, всіх закладів що продовжують роботу у період дії карантинних обмежень, зупинок громадського транспорту в ранкові та вечірні години (у разі його функціонування), дезінфікуючими засобами, що дозволені для цих цілей.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

13.2. В разі необхідності залучати:

для тимчасового використання транспортні засоби, будівлі, споруди, обладнання, інше майно підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, необхідне для здійснення профілактичних і протиепідемічних заходів, із наступним повним відшкодуванням у встановленому законом порядку його вартості або витрат, пов’язаних з його використанням;

сили і засоби підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності  до виконання заходів з локалізації та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації пов’язаної із загрозою поширення гострої респіраторної хвороби на території України, спричиненої коронавірусом COVID-19.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Головному управлінню Національної поліції у Закарпатській області, управлінню патрульної поліції в Закарпатській області, військовій частині 3002 Національної гвардії України, управлінню ДСНС України в Закарпатській області, державній установі „Закарпатський обласний лабораторний центр МОЗ України”, головному управлінню Держпродспоживслужби в Закарпатській області, департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації спільно з райдержадміністраціями, міськвиконкомами, об’єднаними територіальними громадами, органами місцевого самоврядування:

14.1. Продовжити здійснення заходів щодо контролю за дотриманням особами, які підписали зобов’язання про самоізоляцію при перетині державного кордону та суб’єктами господарювання карантинних обмежень.

14.2 Вжити відповідних заходів щодо максимального обмеження пересування громадян як пішки, так і власним автотранспортом всередині населених пунктів (крім медичних, продуктових, соціальних та життєвоважливих мереж);

14.3. Запровадити піші патрулі в містах та інших населених пунктах, особливо поблизу небезпечних в епідвідношенні об’єктах;

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Управлінню Служби безпеки України у Закарпатській області, головному управлінню Національної поліції у Закарпатській області, департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації:

15.1. Забезпечити ефективний моніторинг інформаційного простору області в напрямку виявлення фактів поширення провокаційних матеріалів та фейків щодо епідеміологічної ситуації у області.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Управлінню Служби безпеки України у Закарпатській області, головному управлінню Національної поліції у Закарпатській області, управлінню патрульної поліції в Закарпатській області, військовій частині 3002 Національної гвардії України:

16.1. Вжити заходів щодо посилення контррозвідувального, антитерористичного та протидиверсійного захисту об’єктів критичної інфраструктури регіону.

16.2. Забезпечити недопущення дестабілізації суспільно-політичної ситуації в регіоні, можливої провокації масових заворушень та громадської непокори.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації спільно із райдержадміністраціями, міськвиконкомами, об’єднаними територіальними громадами та органами місцевого самоврядування:

17.1. Вжити заходів щодо здійснення щоденного спостереження цін та наявності в закладах торгівлі області соціально значущих товарів, з подальшим інформуванням про результати моніторингу облдержадміністрації, а у разі ускладнення ситуації з наявності товарів Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади.

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Мукачівському та Чопському прикордонним загонам:

18.1. Продовжувати виконання заходів щодо заповнення в двох примірниках зобов’язання про самоізоляцію для осіб, які перетинають державний кордон та в’їжджають на територію країни (області).

 

Термін: постійно у період дії карантинних заходів

  1. Структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади, відповідно до компетенції, районним державним адміністраціям, міськвиконкомам спільно з органами місцевого самоврядування, об’єднаним територіальним громадам:

19.1. Забезпечити доведення завдань, визначених цим рішенням до підприємств, установ, закладів та організацій області незалежно від форм власності та підпорядкування.

Термін: невідкладно

  1. Структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади, відповідно до компетенції, районним державним адміністраціям, міськвиконкомам спільно з органами місцевого самоврядування, об’єднаним територіальним громадам, керівникам підприємств, установ, закладів та організацій всіх форм власності:

20.1. Забезпечити виконання в повному обсязі завдань визначених цим рішенням та рішеннями регіональної комісії з питань ТЕБ НС 11.03.2020 № 1 та 16.03.2020 № 2.

Термін: згідно визначених термінів

  1. Управлінню ресурсного забезпечення апарату обласної державної адміністрації, управлінню Держспецзв’язку в Закарпатській області, управлінню з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами облдержадміністрації, юридичному відділу апарату обласної державної адміністрації:

 

21.1. Опрацювати питання щодо технічної можливості проведення засідань регіональної комісії у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет;

Термін: до 27.03.2020 року

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на департамент охорони здоров’я обласної державної адміністрації (Єлизавета БІРОВ), головне управління Національної поліції у Закарпатській області (Олександр ШЛЯХОВСЬКИЙ) та управління з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами облдержадміністрації (Віктор БУРИШИН).

 

 

В. о. голови державної адміністрації,

голова регіональної комісії                                               Олексій ГЕТМАНЕНКО

 

 

 

 

Відповідальний секретар регіональної

комісії, головний спеціаліст управління

з питань оборонної роботи, цивільного

захисту та взаємодії з правоохоронними

органами облдержадміністрації                                     Ганна ПОНЦ