ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАКАРПАТТЯ ПРЕДСТАВИЛИ У МІЛАНІ ТА ПРАЗІ

4 роки ago admin 0

Минулого тижня туристичний потенціал Закарпатської області було представлено відразу на двох міжнародних туристичних заходах.
Так, з 9 по 11 лютого на одному з найбільших туристичних салонів Європи «Milano Bit 2020» у м. Мілан (Італія) та з 13 по 16 лютого на 29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).
На виставці у Мілані туристичні можливості України представляла національний експерт проекту ЄС «Підтримка системи розвитку географічних зазначень в Україні» Олена Мотузенко.
На українському стенді було представлено концепцію системи доріг вина і смаку України та пілотний проєкт «Дорога вина і смаку Української Бессарабії», а також презентовано сувенірну карту та каталог туристичних маршрутів Закарпаття.

Варто зазначити, що італійські туроператори виявили зацікавленість до співпраці з представниками України щодо організації турів, у тому числі еногастрономічних.
Завдяки тісній співпраці між представниками Закарпатської облдержадміністрації та Пардубіцкого краю Чеської Республіки, туристичний потенціал нашої області було представлено на  29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).

На запрошення колег із Чеської Республіки, Закарпатська область презентована на  спільному стенді Пардубіцького та Краловеградецкого краю,  окремою стійкою «Zakarpattia».
Спільно із представниками облдержадміністрації, свої туристичні можливості представили і суб’єкти туристичної діяльності Міжгірщини. Зокрема участь у чеській виставці взяли: «Гранд Готель Пилипець»                                (с. Пилипець), туристичний оператор «Ажіо-тур» та сільська садиба  «Жандармська управа» (с. Колочава).
На виставці відбулась зустріч представників облдержадміністрації з гетьманами Пардубіцького краю Мартіном Нетолицьким та Краловеградецкого краю Їрі Штепаном, під час якої було обговорено напрямки подальшої співпраці у галузі туризму між регіонами.
Також, за робочою стійкою «Zakarpattia» було презентовано та поширено промоційно-інформаційну продукцію про Закарпаття чеською та англійською мовами:  «Jarní Zakarpatí»,  «Česká turistická trasa», «Calendar of  Zakarpattia tourism events for 2020», «10  Zakarpattia’s tourist treasures»,  «Tourist trails of Zakarpatia».

Минулого тижня туристичний потенціал Закарпатської області було представлено відразу на двох міжнародних туристичних заходах. Так, з 9 по 11 …