ПРО ТИМЧАСОВУ ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ РАЙОННОЇ РАДИ ТА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

5 років ago admin 0

До уваги громадян!

З метою належної організації роботи та підтримання порядку, забезпечення особистої безпеки працівників апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчого апарату районної ради,  які розташовані у приміщеннях адміністративних будівель районної ради та адмінбудівлях відокремлених структурних підрозділів, дотримання вимог громадського порядку, недопущення безконтрольного проходу, занесення і поширення коронавірусу COVID-19 відвідувачами установи в умовах запровадженого протиепідемічного режиму у період з 17 березня до 3 квітня 2020 року:

1. Заборонити проведення масових заходів в адмінбудівлях структурних підрозділів райдержадміністрації та районної ради.

2. Призупинити прийом громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації та структурних підрозділів райдержадміністрації.

 Рекомендувати громадянам подавати звернення та заяви засобами телекомунікаційного зв’язку.

Ужгородська районна державна адміністрація: Телефон:(0312) 612917 (0312) 612932, електронна адреса: uzh-rda@carpathia.gov.ua.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації: Телефон: (0312) 20630, електронна адреса: uszn_urda@carpathia.gov.ua.

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації:  електронна адреса:  centrnap@meta.ua.

Сектор державної реєстрації: електронна адреса:  Kozub_marija@i.ua

Ужгородська районна рада: Телефон: (0312) 61-58-95, (0312) 61-50-32, електронна адреса:  uzhrajrada@ukrpost.ua 

3. Встановити пропускний режим до приміщень адміністративних будівель районної ради. Документ, що дає право доступу: службові посвідчення осіб, які працюють в адмінбудівлях, посвідчення депутата районної ради.

Керівникам підприємств, установ, організацій:

  • Здійснювати посилені превентивні протиепідемічні заходи в адмінбудівлях.
  • Недопускати до роботи працівників з ознаками гострого респіраторного захворювання та запровадити посилений протиепідемічний режим.