З початку 2023 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 572,5 тис. звернень платників
1 рік ago admin 0
Протягом січня – липня 2023 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 572,5 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 501,9 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 3,2 тис. – електронною поштою та 67,4 тис. чатом в месенджерах.
Найчастіше платники зверталися з питань єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування, стану обробки електронної звітності.
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).
Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. У поточному році фізичні та юридичні особи здійснили 2,4 млн відвідувань ЗІР.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – липня 2023 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 928 уніфікованих запитань-відповідей та внесено 847 у новій редакції.
Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:
– з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;
– з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.
Пресслужба Державної податкової служби України