Державна підтримка бізнесу в питаннях фіскалізації розрахункових операцій

1 рік ago admin 0


Державна податкова служба України в умовах військового часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій.

ПРРО від ДПС – це програмне рішення, застосовне для операційних систем Windows, Android, iOS, та Web-версія, яке інтегрується з фіскальним сервером ДПС.

Функціональні можливості ПРРО від ДПС:

відкриття/закриття/автозакриття зміни;

формування, реєстрація, видача чеків;

додавання товарів/послуг у чек з номенклатури або вручну;

друк та відправка фіскальних чеків покупцям на електронну пошту/месенджери;

ведення довідників номенклатури (експорт/імпорт даних);

ведення довідника ставок податків;

використання сканера штрихкодів;

додавання штрихкоду марки акцизного податку;

різні форми розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована);

оформлення знижки/повернення товару на окремий товар/чек;

формування та перегляд X-звіту, Z-звіту;

відправка Z-звіту до фіскального сервера;

перехід/вихід у/з режиму офлайн із можливістю збереження/передачі даних до фіскального сервера.

Версія для завантаження безоплатного ПРРО від ДПС тут.

Інформаційні матеріали щодо ПРРО тут.

Інформаційна підтримка за телефоном: 0800501007.

Суб’єкт господарювання для проведення розрахункових операцій обирає за власним бажанням ПРРО від ДПС чи будь-яке інше (комерційне) рішення.

Наприкінці червня роботу ПРРО від ДПС продемонстровано на 27-й Генеральній асамблеї Внутрішньоєвропейської організації податкових адміністрацій (ІОТА) та отримано схвальну оцінку учасників.

Пресслужба Державної податкової служби України