НБУ ЗАКЛИКАЄ: УТРИМАЙТЕСЯ ВІД ВІДВІДУВАННЯ БАНКІВ, ПЕРЕХОДЬТЕ НА ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІ!

5 років ago admin 0

Здоров’я та добробут громадян – пріоритетне завдання  Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час карантину має відбуватися безпечно для здоров’я громадян. 

Банки працюють в звичайному режимі та продовжують безперебійно обслуговувати клієнтів у повному обсязі, частково перевівши обслуговування в дистанційну форму. Адже належна робота банківської системи в період карантину – необхідна умова функціонування української економіки та її швидкого одужання після епідемії та карантину. 

Деякі банки відкоригували чи скоротили графік роботи відділень. Зокрема, це пов’язано з тим, що вони проводять технологічні перерви для провітрювання, дезінфекції та вологого прибирання.

Проте Національний банк закликає громадян утриматися від відвідувань відділень банків та користуватись банківськими послугами онлайн, адже перебування в людних закритих приміщеннях збільшує ризик підхопити вірус. 

Особливо ми хочемо звернутися до молодого покоління. Якщо у вас є старенькі батьки, бабуся з дідусем чи інші родичі похилого віку, допоможіть їм розібратися в новітніх онлайн послугах банків, щоб вони змогли, до прикладу, сплачувати комунальні послуги, уникаючи місць громадського скупчення не наражаючи себе на небезпеку зараження COVID-19.

Якщо такої можливості немає, – не проблема. На період карантину можна не здійснювати комунальні платежі, а сплатити їх вже після завершення карантину. Водночас вам не загрожує ані штрафи чи пеня, ані відключення води, електроенергії чи газу.

Передайте цю інформацію своїм батькам, бабусі з дідусем чи знайомим похилого віку.

Також звертаємо увагу та просимо повідомити усім своїм рідним і знайомим, що Національний банк не телефонує та не надсилає смс громадянам.

З усіх питань звертайтеся на “гарячу”лінію вашого банку. 
Ваше питання не було вирішено?  
Телефонуйте на “гарячу”лінію Національного банку
0 800 505 240 або надсилайте лист на адресу nbu@bank.gov.ua
Бережіть себе!

Здоров’я та добробут громадян – пріоритетне завдання  Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час …