Безпека учасників дорожнього руху — один із пріоритетів в роботі лісівників Ужгородщини
5 років ago admin 0
Для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху проводяться роботи з вирубки аварійно-небезпечних дерев вздовж автомобільних доріг загального користування державного значення. Роками дерева фактично звисали над дорогою, де щодня їздять сотні авто.
Ці аварійно-небезпечні дерева вже не один рік неабияк дошкуляють водіям, дорожникам та залізничникам. Вони фактично нависають над проїжджою частиною, а під вагою снігу та у сильний вітер великі гілки падають на дорогу, нерідко перекриваючи рух транспорту. Саме тому і було прийнято рішення їх ліквідувати.
Саме сьогодні, 26 березня, лісівники Ужгородського лісгоспу розпочали видалення дерев на ділянці автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород, біля села Кам’яниця, Ужгородського району.
За словами лісівників, з досягненням вікової межі дерево може стати небезпечним та при сильних поривах вітру може спричинити падіння, як наслідок, травмувати людей або завдати шкоди майну чи транспортному авто.
Для того, або розпочати видалення аварійно-небезпечних дерев, лісівники зробили обстеження, які саме дерева необхідно видалити. Згідно з обстеженням є всі необхідні дозвільні документи – лісорубник квиток і акт обстеження.
Попередньо до лісівників звернулися представники Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, а також Львівської залізниці із проханням посприяти у видаленні аварійно-небезпечних дерев, які загрожують падінням на проїжджу частину.
Окрім того, на звернення представників регіональної філії “Укрзалізниці” на основі аналізу пошкоджень ліній електропередач, проведеним за результатами кількох останніх років лісівники також обрізають аварійно-небезпечні ділянки вздовж залізної дороги. Даний аналіз свідчить, що переважна більшість відключень повітряних ліній електропередач (ЛЕП) та перерв із постачанням електроенергії зумовлена падінням на них дерев та їх гілля, що ростуть безпосередньо близько поблизу проводів ЛЕП.
У свою чергу пошкодження та знеструмлювання залізничних споживачів (знеструмлення світлофорів, освітлення та переїзної сигналізації на залізничних переїздах) можуть привести до аварій поїздів, затримки в русі поїздів та завдати збитків регіональній філії “Львівська залізниця” та АТ “Укрзалізниця”.
Варто також зазначити, що рубки пов’язані з будівництвом та експлуатацією гідровузлів, трубопроводів, доріг, електромереж, відносяться до рубок, не пов’язаних з веденням лісового господарства.
Вирубку аварійних дерев будуть проводити вздовж дороги по усім небезпечним ділянкам. Тож вже незабаром цей автошлях стане безпечним для автовласників.
Наразі на місцях працюють лісівники, працівники дорожньої та патрульної служб, залізнодорожники
Для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху проводяться роботи з вирубки аварійно-небезпечних дерев вздовж автомобільних доріг загального користування державного значення. Роками дерева фактично звисали над дорогою, де щодня […]