Завершився перший етап пілотної сертифікації вчителів – його пройшли 811 зареєстрованих учасників

1 рік ago admin 0

Сьогодні, 11 жовтня 2019 року, завершився перший етап пілотної сертифікації вчителів початкових класів. Його пройшли 811 педагогів серед 859 зареєстрованих. Далі на них чекає другий етап – незалежне тестування професійних компетентностей. Він розпочнеться наприкінці жовтня.

 

“Оскільки участь у пілотній сертифікації є добровільною, 48 вчителів уже на першому етапі змінили своє рішення про участь у сертифікації й відмовилися від неї. Ми сподіваємось, що кожен учасник, який сьогодні завершив перший етап, передусім має внутрішню мотивацію для участі. Адже у такий спосіб вони можуть заявити про себе на всеукраїнському рівні, отримати новий досвід і стати лідерами серед колег. Ми ж як Міністерство хочемо завдяки сертифікації виявити агентів змін на місцях, а також підтримати їх у прагненні зробити українську школу кращою”, – пояснила Міністр освіти і науки Ганна Новосад.

Вивчення практичного досвіду роботи вчителів відбувалося на базі закладів, де вони працюють. Разом педагоги-учасники представляли понад 600 шкіл різних регіонів країни, а їх досвід оцінювали попередньо відібрані експерти. Державна служба якості освіти, яка опікувалася проведенням першого етапу, загалом підготувала 1500 експертів. З них 1050 безпосередньо працювали над вивченням досвіду учасників пілоту. Важливо, що воно проходило за методикою, розробленою відповідно до концепції Нової української школи.

Загалом же процедура сертифікації містить 3 етапи:

  • експертне оцінювання професійних компетентностей учасника через вивчення практичного досвіду роботи;
  • самооцінювання учасником власної педагогічної майстерності (е-портфоліо);
  • оцінювання фахових знань та умінь учасника через незалежне тестування.

Довідково.

Сертифікація вчителів початкових класів – це пілотний проєкт, участь у якому могли взяти до 1 тис педагогів. Метою сертифікації є виявлення та стимулювання вчителів з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями.

За матеріалами сайту МОН