Ужгород та Кошице з вересня реалізовуватиме спільний грантовий проект

6 років ago admin 0

Із вересня 2018 року по серпень 2020 року Ужгород спільно з Кошице реалізуватиме проект «Кроки до ефективного управління у місті Ужгороді». Аплікантом є Агентство регіонального розвитку Кошице, партнер – Комунальна установа «Агенція розвитку Ужгорода».

Проект має на меті сприяти належному муніципальному управлінню в Ужгороді. Акцент – на співробітництві Ужгородської міської ради з громадськістю та представниками неурядового сектору для підвищення рівня прозорості і підвищення інституційної довіри.

Сьогодні у Кошице відбулася перша робоча зустріч та підписання угоди між агенціями про реалізацію проекту, який фінансується фондом SlovakAid.

У зустрічі брали участь заступник Ужгородського міського голови Олександр Білак, директор КУ «Агенція розвитку Ужгорода» Маріанна Собран, регіональний координатор Інституту «Республіка» Микола Яцков, директор Агентства регіонального розвитку Кошице Ярослав Тешляр, його заступник Йожеф Шуляк, проектні менеджери.

У рамках проекту 12 співробітників із різних структурних підрозділів Ужгородської міської ради навчатимуться взаємодії та діалогу з громадськістю. Одночасно буде проведено оцінку діяльності 10 відібраних підрозділів Ужгородської міської ради для аналізу існуючого стану публічного спілкування з метою розробки системних заходів на місцях.

Крім того, під керівництвом команди українських та словацьких експертів з активним залученням учасників навчальної програми розроблять та впровадять комунікаційну стратегію.

Завдяки тренінгам у Словаччині учасники також дізнаються про досвід Словаччини у цій галузі, відвідають установи місцевої влади, вивчатимуть різні проекти спільного розвитку міст. Викладачі – фахівці зі Словаччини, залучать також експертів з України.

Для передачі досвіду із впровадження грантових проектів буде підготовлено та впроваджено схему мікро-грантів. Будуть підтримані 3 мікропроекти на суму до 3000 євро на один проект. Успішні проекти представлять на заключній конференції.