Звіт про роботу центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

6 років ago admin 0

altЯкість роботи ЦНАП визначає рівень довіри громадян до влади, який безпосередньо залежить від того як держава виконує свої функції, де надання адміністративних послуг посідає одну з ключових позицій.

ЦНАП райдержадміністрації здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та надає адміністративні послуги відповідно до Переліку адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації.

 Станом на 01.06.2018 року у Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, включено 112 видів адміністративних послуг, включаючи 6 послуг дозвільних органів та послуги центральних органів виконавчої влади, які визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523. У червня 2018 року райдержадміністрацією укладено угоду про співпрацю з департаментом культури Закарпатської облдержадміністрації на надання ще трьох адміністративних послуг. Фактично через ЦНАП надаються всі види адміністративних послуг, крім послуг з видачі біометричних документів, які не надаються через відсутність спеціального  обладнання у звʼязку з значною його вартістю. Також не надаються адміністративні послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців. Причина – в усіх райдержадміністраціях створені окремі структурні підрозділи з надання цих послуг, архіви справ знаходяться у цих підрозділах, у Єдиний Державний  Реєстр справи юридичних і фізичних осіб-підприємців в електронному виді заносились, починаючи з 2004 року і не то не було обовʼязкової умови сканування всіх документів до ЄДР. Коли субʼєкт звернення подасть у ЦНАП заяву на внесення будь-яких змін, у адміністратора ЦНАПу відсутня можливість перевірки правильності документів, а при відмові у державній реєстрації  відповідно до пункту 8 частини 2 статті 27 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» квитанція про сплату адміністративного збору субʼєкту звернення не повертається.

За І півріччя 2018 року у ЦНАП із заявами на надання адміністративних послуг звернулось 3241 суб’єкт звернення, що на 83,0 відсотки більше, ніж за аналогічний період минулого року.

         Адміністративні послуги, в т.ч. дозвільні документи надавали 8 адміністративних та 6 дозвільних органів.     Усього надано 3241 адміністративних послуг. Видано 87 негативних результати суб’єктам звернень, що складає 2,7 відсотка від усіх звернень. Надано понад 6000 консультацій, розглянуто 76 справ про адміністративні правопорушення та винесено 76 постанови про накладення адміністративного стягнення .

Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше за І півріччя 2018 року суб̛єктів звернення звернулося за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, за видачею витягів з Державного земельного кадастру,  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 2242 суб̛єктів звернення,  за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації місця проживання, вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося 323 суб̛єктів звернення, за реєстрацією речових прав на нерухоме майно – 313 суб’єктів звернення, за видачею будівельного паспорта та містобудівних умов та обмежень земельної ділянки звернулось 255 суб̛єктів звернення, 78 суб’єктів звернулося за отриманням дозвільних документів, 27 суб’єктів – за дозволом щодо укладання договору щодо майна дитини та 3 суб’єкти щодо питань реєстрації громадських об’єднань. Від наданих адміністративних послуг до бюджетів різних рівнів за І півріччя 2018 року надійшло адміністративного збору на суму 68,7 тис.грн.

Режим роботи центру зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: шість днів на тиждень, у тому числі у суботу, без обідньої перерви. Один день  на тиждень – в четвер – прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години. В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Також  функціонує власний веб-сайт ЦНАПу райдержадміністрації www.ircnap.com.ua , де суб’єкти звернення знайдуть інформаційні картки на всі адмінпослуги, які повинні надаватися через ЦНАП, а також можуть скачати собі бланки заяв, знайдуть зразки їх заповнення, можуть задати запитання до кожного виду послуг, можуть записатися на прийом та залишити свої зауваження і пропозиції.

Також з 01.02.2018 року всі адміністративні послуги надаються виключно через програмне забезпечення «Універсам послуг», що значно автоматизує роботу адміністраторів, зручно субʼєктам звернення, оскільки через таку кількість послуг субʼєкту важко назвати, за якою саме послугою він звертався, коли приходить отримати результат. А програмне забезпечення за системою пошуку висвітлює повну інформацію про послуги, за якими звертався субʼєкт.

На сесії районної ради 22.12.2017 року затверджено Програму розвитку центру надання адміністративних послуг на 2018-2023 роки.

Через те, що органами держказначейства зафіксовано кредиторську заборгованість за захищеними статтями районного бюджету, протягом І півріччя 2018 року не проводилось фінансування заходів Програми створення та функціонування центру надання адміністративних послуг на 2018-2023 роки.

 

 

 


Керівник центру надання

адміністративних послуг РДА                                                         Н.В.Кузьма