Звіт про роботу УСЗН за І півріччя 2018 року

6 років ago admin 0
 

             alt Соціальний захист населення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних, інвалідів, пенсіонерів, малозабезпечених, оскільки здебільшого представники саме цього прошарку населення потребують підтримки.

 

   Виконання завдань по галузі «Соціальний захист населення», покладено на управління  соціального захисту населення.Основним пріоритетними завданнями управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Іршавського району у сфері соціального захисту населення, що включає:

   1. Призначення та виплата державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

  2. Ведення Єдиного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги згідно із законодавством України та забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

   3.Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів: безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, направлення на професійне навчання або реабілітаційних установ, надання санаторно-курортних путівок.

    4. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці , виконання програм та здійсненні заходів щодо протидії торгівлі людьми та попередження насильства в сімї

   Результати їх виконання

    Протягом І півріччя 2018 року  призначено всіх видів державних соціальних допомог та субсидій  19 396 сімям,  з    них    держаних соціальних  допомог– 6 521, компенсації по догляду за  пристарілою особою, яка досягла 80-річного- 164  громадянам, субсидій – 12 711 сімям.

    Пенсіонери та інваліди, які не мають права на пенсію в зв’язку з відсутністю трудового стажу, отримують допомогу, фінансування якої  проводиться за рахунок Пенсійного Фонду України, з початку року прийнято 69 заяв про призначення даного виду допомоги,  призначеносоціальну допомогу  1 055  громадянам.

У зв’язку із змінами у Законі України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», протягом І півріччя 2018 року 28 осіб, які досягли пенсійного віку, але не мають трудового стажу 25 років, звернулися за призначенням тимчасової державної допомоги.

   Протягом  звітного періоду відмовлено в наданні всіх видів державних соціальних допомог, компенсацій та субсидій  сім’ям, а саме:  одинокі матері –  125,  ДСД –  51. Причина відмови: перевищення доходу сім’ї, в звязку з недонесенням довідок в установлений законом термін, відмови згідно рішення комісії та повторне звернення. 

   Протягом  І півріччя 2018 року нараховано пільг окремим категоріям громадян за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим 10 690,2 тис. грн. та профінансовано 10 225,2 тис.грн., заборгованість складає 465,0 тис.грн.

    В  І півріччі 2018 року  виплачено допомоги  25  матерям, яким присвоєне почесне звання “Мати-героїня” на суму 440,5 тис.грн.

     Протягом І півріччя 2018 року виплачено адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО для покриття витрат на проживання, в. т. ч. на оплату ЖКП на суму 177,6 тис.грн.

    Станом на 01.07.2018 заборгованості по виплаті допомог сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомоги по догляду за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами, допомоги по догляду за інвалідом внаслідок психічного розладу немає.

    Для підвищення якості життя населення району одним із основних завдань управління  є забезпечення соціального захисту шляхом надання житлових субсидій, здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.

    Системою житлових субсидій протягом І півріччя 2018 року охоплено 12 865 сімей.            

    Станом на 01.07.2018 року запризначенням субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива  звернулось  1302 сім’ї.

   Нараховано всіх видів субсидій на загальну суму 103 778,2 тис. грн.

   Проведено 3 068  перерахунківсім’ям – отримувачам  житлових субсидії на природній газ, електроенергію,  водопостачання  та водовідведення  на  суму 7 216,1 тис. грн.

   Фактично профінансовано з бюджету з початку року  99 392,7 тис.грн., а саме:субсидій на скраплений газ  та тверде паливо на суму  453,9 тис.грн.  поштові витрати  8,7 тис.грн.  та  житлово-комунальні послуги  98 930,1 тис.грн.

   Заборгованість на 01.07.2018 року перед організаціями – надавачами послуг складає  18 854,2 тис.грн.

   Станом на 01.07.2018 року отримали субсидію для придбання скрапленого газу та твердого палива 365 сімей.

    Протягом січня-червня 2018 року проведено 3 засідання Комісії з розгляду питань, повязаних з наданням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сімям, розглянуто 175 заяв, а саме: 4 заяви щодо  (ДСД) та  171 щодо субсидій. 

   На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 509 від 01.10.2014 р. «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» взято на облік 146 осіб (в тому числі 20 дітей) та внесено дані до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік переміщених осіб. 

   15 заявників звернулися за призначенням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання,  в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг. 

    Станом на 01.07.2018 року даний вид допомоги отримує ­­18 сімей. (23 особи).

   Протягом І півріччя 2018 року управлінням видано 559  довідок,  227 запитів та повідомлень.

    Управління формує базу даних  Єдиний  державний  автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, який складає 17 194 пільговиків, що становить 100 відсоткове його наповнення.

   Станом на 01.07.2018 року на обліку перебуває: 665 ветеранів війни та осіб на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни. гарантії їх соціального захисту.

    В повному обсязі вищезазначені категорії громадян скористались пільгами за використану електроенергію, житлово-комунальні послуги та інші послуги.

   Щомісячно здійснюється електронний обмін та звірка даних з підприємствами щодо наданих пільг та послуг пільговій категорії населення.

   Постійно  проводиться робота по підтриманню в актуальному стані бази даних ЄДАРП. З усіма підприємствами налагоджено електронний обмін інформацією за використані пільги.

    Проведено виплату грошової компенсації на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу пільговій категорії населення. Станом  на 01.07.2018 року – 31 особа отримала компенсаційні виплати на загальну  суму – 39,9 тис.грн.

   Станом на 01.07.2018 року в управлінні зареєстровано 225  громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

За І півріччя 2018 року виплачено:

–    щомісячної грошової виплати у зв’язку з обмеженим споживанням продуктів харчування  постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи виплачено – 159,4 тис.грн.

–   виплачено компенацію за шкоду, заподіяну здоров’ю, та допомоги на оздоровлення  у разі звільнення з роботи громадян,які постражали внаслідок Чорнобильської катастрофи   в сумі 9,2 тис.грн.

– додаткову відпустку громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорій – в сумі 12,2 тис.грн.

–   оплачено путівки на санаторно-курортне лікування чорнобильцям І категорії – 13,6 тис.грн.

   Забезпечено пільгами на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  в сумі 23,4 тис.грн.

   Забезпечено пільгами на зубопротезування  в сумі 5,7 тис.грн.                    

   Для спрощеного забезпеченнями інвалідів засобами реабілітації запроваджено новий механізм забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, мета якого полягає в наданні людині можливості самостійно обирати виробника засобу реабілітації для забезпечення індивідуальних потреб з урахуванням медичних показників.

   Станом на 01.07.2018  року для забезпечення технічними та іншими  засобами реабілітації перебуває 856 осіб.

    З початку року по питанню забезпечення технічними засобами реабілітації звернулося 130 осіб. Зроблено замовлення на  189 засобів реабілітації серійного виробництва. Видано 189 направлень   для забезпечення технічними засобами реабілітації виготовлених за індивідуальним замовленням.

        На обліку для отримання путівок на санаторно- курортне оздоровлення перебуває 166 осіб. З початку року видано 7 путівок на санаторно – курортне оздоровлення ветеранам війни та інвалідам від загального захворювання.

       З початку року взято на чергу щодо забезпечення санаторно – курортними путівками 22 осіб.

      Направлено пакет документів для влаштування:

–        до Виноградівськогогеріатричного пансіонату 21 особу,

–        в будинок – інтернат 2 особи.

      Видано :

–         7 посвідчень  «інвалід війни»;

–         4  посвідчення  «член сім ї загиблого (померлого) ветерана війни»;

–         3 посвідчення «Ветеран праці»;

–         126 довідок про право на пільги;

–         2 листи талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків.

         Видано 3 направлення щодо визначення права на забезпечення автотранспортом на пільгових умовах.

       Станом на 01.07.2018 на черзі щодо забезпечення  санаторно-курортними путівками перебуває 2 осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

          Постійно проводиться робота по внесенню даних до Централізованого банку даних з проблем інвалідності. Станом на 01.07.2018 року в  Централізованого банку даних з проблем інвалідності  зареєстровано 936 осіб. 

         Здійснено повідомну реєстрацію  14 колективних договорів. Під час здійснення повідомної реєстрації колективних договорів  здійснюється перевірка норм колективного договору на відповідність їх чинному законодавству про працю. У випадку виявлення неточностей та помилок надаються рекомендації та виносяться конкретні зауваження.

            Підготовлено матеріали для проведення 6 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати , пенсій,  стипендій та інших соціальних виплат Проведено 2 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.

    Середньомісячна заробітна плата працівників, зайнятих в економіці,за І півріччя 2018 року становила 5680,85 грн.  і порівняно з січнем 2018 року збільшилась на 661,58 грн. Темп росту середньомісячної заробітної плати у районі до початку 2018 року 113%.

   За статистичними даними ,станом на 1 липня 2018 року заборгованість із виплати заробітної плати у районі в ДП «Кук» – 87,3 тис.грн., підприємство економічно не активне.

    Забезпечувалась робота районної робочої групи у справах альтернативної (невійськової) служби Разом з місцевими органами виконавчої влади визначено 3 робочих місць для проходження громадянами району альтернативної служби. Проводиться контроль за проходженням альтернативної (невійськової) служби 2 громадян.

    Здійснюються заходи у сфері протидії насильства в сім’ї.

    Державними соціальними інспекторами за І півріччя 2018 року  перевірено 598 особових справ заявників щодо  достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів різних видів допомог, обстежено умови проживання 543 сімї.

         За результатами  перевірок  припинено 8 вищезазначених допомог.             

     Всього за І півріччя 2018 року  державними соцальними інспекторами виявлено 3 випадки подання заявниками недостовірної інформації про доходи та майновий стан.

              Із метою забезпечення перевірки цільового використання бюджетних коштів, передбачених для надання населенню державних допомог та житлових субсидій, головними державними соціальними інспекторами за І півріччя 2018 року опрацьовано справи в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та реєстрі прав власності на нерухоме майно на 33  осіб. Проведено перевірку 33 осіб щодо наявності майна шляхом доступу до Реєстру майнових прав.  

    За І півріччя 2018 року спеціалісти управління соціального захисту населення перевірили  310 справ, або 100% від загальної кількості призначених та перерахованих органами  Пенсійного фонду пенсій, також перевірено правильність та своєчасність виплати допомоги на поховання.

Встановлено різних порушень діючого пенсійного законодавства у 2 випадках.

 

Начальник управління

соціального захисту населення Іршавської РДА                                              В. Вагерич