Оголошення на право на розміщення та експлуатацію атракціонів на території парку культури та відпочинку «Боздоський»
2 роки ago admin 0
Організатор конкурсу: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради.
Місцезнаходження організатора конкурсу: Україна, 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Поштова, 3.
Уповноважені особи здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:
– Турянчик Олександра Олександрівна — начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міської інфраструктури (тел. 614190)
– Свереняк Ярина Олександрівна — начальник відділу управління комунальною власністю та земельними ресурсами департаменту міської інфраструктури (тел. 615311).
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу та перелік документів:
- Заяви на участь у конкурсі приймаються на наступний день після публікації оголошення про його проведення та приймаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів.
- Заява на участь у конкурсі адресується на ім’я голови конкурсної комісії та має містити такі відомості:
- повне найменування/прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта господарювання;
- місцезнаходження/місце реєстрації суб’єкта господарювання;
- дату складання заяви, підпис уповноваженої особи та печатку (за наявності) учасника.
На конверті з конкурсною документацією повинно бути зазначено:
- повне найменування і адреса учасника;
- маркування: «Не відкривати до _______ (дата розкриття, зазначена в оголошенні)».
- Для участі в конкурсі учасник подає документи окремо на кожний сектор. Учасник одночасно може подати заяви та відповідні документи для участі на кілька секторів конкурсу:
– заява, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності);
– завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для фізичної особи-підприємця);
– завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія статуту (завірити усі сторінки), завірену копію наказу про призначення керівника, довідку про кінцевого бенефіціарного власника (для юридичної особи);
– ескіз-ідея та індивідуальні конкурсні пропозиції: схема розташування, нанесена на топо-геодезичному зніманні у М 1:500 (з відміткою про актуальне знімання); параметри, перелік, кількість та фото атракціонів; кількість обслуговуючого персоналу атракціонів;
– термін будівництва (монтажу) та допуск атракціонів до експлуатації (у разі необхідності);
– загальна сума вкладень; досвід роботи на ринку будівництва (монтажу) та експлуатації атракціонів;
– внесок у благоустрій, в т.ч. освітлення, встановлення бруківки тощо, та утримання території парку;
– лист-зобов’язання щодо виконання умов конкурсу.
Суб’єкти господарювання, які мають намір експлуатувати атракціони, віднесені до атракціонів підвищеної небезпеки, а також дитячі механізовані атракціони, мають отримати дозвіл територіального органу з нагляду за охороною праці.
Умови конкурсу:
Переможець конкурсу бере на себе зобов’язання профінансувати проєктування та виготовлення:
– проєктно-технічної документації (у разі необхідності);
– дозвільної документації на атракціони;
– за власні кошти закупити та встановити обладнання, ввести в експлуатацію та організувати роботу атракціонів, отримуючи дохід від підприємницької діяльності;
– замовити та профінансувати розробку проєктної документації (електро-, водо-, газопостачання, водовідведення, благоустрій), а також встановлення окремого засобу обліку ( у разі необхідності);
– оплатити будівельно-монтажні роботи та витрати на утримання атракціону;
– перед розміщенням атракціонів узгодити схему благоустрою території з комунальним підприємством «Парк культури та відпочинку «Під замком», здійснити благоустрій території, де передбачається встановлення атракціонів, та передати його безоплатно на баланс вищевказаного комунального підприємства;
– укласти відповідні договори на постачання та/або на відшкодування спожитих комунальних послуг за погодженням з комунальним підприємством «Парк культури та відпочинку «Під замком»,
На території, яка відноситься до природно-заповідного фонду парку «Боздоський» дозволяється проведення екскурсій та масовий відпочинок населення, за умови, що така діяльність не загрожує збереженню композицій із дерев, чагарників і квітів, трав’яних газонів, та режиму роботи об’єкта природно-заповідного фонду.
- Документи, подані Учасником для участі в конкурсі, пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються Учасником або уповноваженою особою Учасника із зазначенням кількості сторінок цифрами і словами.
- Неподання у конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі або подання неправдивої інформації може бути підставою для недопущення претендента до участі в конкурсі.
- Конкурсна комісія в день проведення конкурсу розглядає заяву на участь у конкурсі та додані документи на предмет повноти наданих відомостей та відповідності претендента кваліфікаційним вимогам і умовам конкурсу, і, за результатами такого розгляду, приймає рішення про допущення або недопущення учасника до участі у конкурсі.
Заяви, які надійшли до конкурсної комісії після закінчення встановленого строку, конкурсною комісією не розглядаються.
- Підставою для визначення переможців є протокол конкурсної комісії з підведення підсумків у якому, зокрема, визначається строк розміщення певного атракціону.
- Переможець конкурсу оголошується на відкритому засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються всі його учасники або уповноважені ним особи.
- З переможцем конкурсу комунальне підприємство «Парк культури та відпочинку «Під замком» укладає відповідний договір.
Кількість атракціонних секторів та місце їх розташування
Всього на конкурс виноситься 2 сектори (сектор С-7, сектор С-14) – місця для розміщення атракціонів. Конкурсна документація подається на кожен сектор окремо.
Загальна схема розташування секторів
Роз’яснення щодо змісту конкурсної документації надаються уповноваженими особами на здійснення зв’язку з учасниками конкурсу за вказаними телефонами.
Конкурсна пропозиція приймається до 11.04.2023 року до 17.00 год за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 233.
Розкриття конвертів відбудеться 13.04.2023 року о 14 год 00 хв в Ужгородській міській раді за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 236