Фріланс: які є платформи з іноземними замовниками та основні правила роботи з клієнтами

2 роки ago admin 0

Незалежно від того, ви — новачок «на вільних жнивах» чи вважаєте себе досвіченим фрилансером, у вас має бути сучасний, постійно оновлюваний профіль на фріланс-платформі, гарні відгуки від замовників, якісне портфоліо з кейсами, власна ніша діяльності та перелік послуг, які можете монетизувати. Це те, що «підсвічує» саме вас на тлі інших виконавців.

Чим відоміша біржа, тим безпечніше з нею працювати фрилансерам, тим масштабніші тут клієнти та вища конкуренція.
Обирайте ті платформи, які крім популярності гарантують і захищені фінансові транзакції: після вибору виконавця замовник одразу оплачує роботу, але гроші бронюються на внутрішніх рахунках біржі до підтвердження клієнтом про успішне завершення завдання.
У такому разі ви, як фрилансер, захищені від шахраїв та маєте можливість в разі необхідності оскаржити відгук чи результат взаємодії із замовником.
Платформи (UpworkFreelancerFiverrGuruWorking Nomads тощо) можуть відрізнятися кількістю тематичних рубрик для замовлень.
Вивчайте фокус біржі перед тим, як зареєструватись. Усі платформи по-своєму визначають, скільки безкоштовних відгуків на замовлення матиме фрилансер, який набір «плюшок» в платному акаунті, а також розмір та гнучкість власної комісії.
Будьте готові, що в будь-якому разі, ви віддасте 10-20% відсотків від свого заробітку, якщо платформа не пропонує інших розрахунків, що залежать від категорії платного акаунту та довгостроковості вашої взаємодії з клієнтом.
Так само по-різному працюють алгоритми показу замовлень та пошуку виконавців. Новачки можуть не бачити складних / дорогих запитів, а експертам не показують дешеві пропозиції.
Щоб показати свою спеціалізацію, вибирайте лише декілька напрямків або навіть один і розвивайтесь в них. Універсальність дещо відлякує замовників.
Не важливо, ви — новачок у фрилансі чи почали ще до того, як це стало мейнстримом, основні правила роботи з клієнтами залишаються незмінними:
  • необхідно бути експертом та постійно підвищувати свою експертизу;
  • знати або активно вивчати англійську;
  • розвивати навички самопрезентації;
  • уміти продавати власні знання за адекватною ціною;
  • сприймати та витримувати конкуренцію;
  • розвивати навички переговорів з клієнтами;
  • мати високий рівень самоорганізованості;
  • мати сильну самомотивацію;
  • розвивати навичку правильно розраховувати час та зусилля;
  • бути готовим до ненормованого графіка та форс-мажорів, які трапляються в Україні після руйнування ракетними обстрілами критичної інфраструктури.

Джерело Finance.ua