Диспетчери Служби порятунку Закарпаття вчилися навичкам впевненого спілкування

6 років ago admin 0

На працівниках служби цивільного захисту лежить велика відповідальність – кожен з них є обличчям рятувальної служби. Отож, спілкування в агресивній манері із громадянами та колегами по службі є недопустимими з боку працівників ДСНС, а вміння триматися з гідністю, відкрито висловлювати свою думку без ворожості та самозахисту є важливим навиком кожного рятувальника. 

Для удосконалення навичок неагресивної впевненості, коли за зовнішньою м’якістю і дипломатичністю ховається величезна внутрішня сила, а також  як діяти чітко, організовано та наполегливо психолог Управління Любов Чорна розповіла  диспетчерам пожежно-рятувальних частин краю. 

Учасники заходу визначали власний рівень впевненості в собі, аналізували помилки, які вони допускають при спілкуванні на роботі та у побуті. Колеги практикували основні прийоми спілкування, закріплювали вміння відстоювати себе, проявляти власну внутрішню силу, при цьому поважаючи свої права та права інших.

Изображение 019 копия.jpg   Изображение 024 копия.jpg

 

У ДСНС України у Закарпатській області