Мінекономіки запустить платформу "Пульс" для зворотного зв’язку від бізнесу
4 місяці ago admin 0
Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи «Пульс», яка є онлайн платформою для збору відгуків від бізнесу про взаємодію з державою.
Як зазначається, її метою є створення єдиного цифрового інструменту для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості держпослуг.
Відтепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
«Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців)», – пояснила Перша віцепрем’єр-міністерка – Міністерка економіки Юлія Свириденко.
За її словами «Пульс» планують інтегрувати до більшості державних послуг, щоб забезпечити можливість надати миттєву оцінку більшості держсервісів.
Система складатиметься з трьох компонентів – дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.
Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень є публічними.
В інформаційному вікні підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу.
Коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контакт-центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.
Платформа «Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні».
Джерело @
Liga.Zakon