Український девелопер уклав угоду зі світовим готельним оператором
5 місяців ago admin 0
Артур Мхітарян, засновник та СЕО Taryan Group, — найбільший інноватор серед девелоперів в Україні. Його компанія будує проєкти, яких ще не було — для цього досить поглянути на башти Taryan Towers та Nver.
Артур належить до відомої династії девелоперів. Його батько Нвер Мхітарян вже довгий час займається будівництвом готелей у ОАЕ. Із самого початку заснування Taryan Group планувала міжнародну експансію, вивчаючи ринки різних країн. Тому минулого року компанія вирішила реалізувати свої амбіційні задуми та побудувати інвестиційний готель-апартмент світового рівня на Балі. Партнером Taryan Group стала всесвітньо відома мережа Anantara Hotels, Resorts & Spas, яка надаватиме п’ятизірковий сервіс для власників та гостей Anantara Dragon Seseh Bali Resort&Residences. У цьому році тілько но відкрито продаж, будівництво щойно має розпочатися, але проєкт вже отримав міжнародні нагороди.
Як виглядатиме новий готель, чому вигідно інвестувати в курорт такого рівня на Балі та що відбувається з українськими проєктами Taryan Group — Артур Мхітарян розповів в інтерв’ю.
У травні цього року Taryan Group уклала угоду з Minor Hotels — відомим світовим готельним оператором на управління проєктом на Балі під брендом Anantara Dragon Seseh Bali Resort&Residences. Чи важко було домовитись про співпрацю?
Anantara — сильний світовий бренд, який надає п’ятизірковий сервіс, і входить до переліку найкращих світових готельних компаній світу. Це — флагманський бренд Minor Hotels, який розвивається з 1978 року, в його портфелі 530 готелів та курортів у 56 країнах світу. У оператора жорсткі вимоги до проєктів, із якими він працює.
Одна із них — Distinctive Design. Проєкти мають бути унікальними, тому не тільки українським, а й міжнародним девелоперам складно потрапити до пулу, який розглядає Anantara. Наш проєкт був спроєктований британським архітектором Джоном Доузом у формі дракона з унікальними номерами-коконами, і він вже здобув визнання профільних експертів та мас медіа по всьому світу. А також отримав нагороди в Сінгапурі як найкращий проєкт в Індонезії одразу у двох категоріях — the Luxury Residential Development of the Year та the Resort Estate Project of the Year Indonesia award премії the Real Estate Asia Awards 2024.
Інвестори вкладають кошти в нерухомість на Балі. Здебільшого, це вілли та апартаменти, які потім здаються в оренду для отримання пасивного доходу. Taryan Group пропонує інвестувати в п’ятизірковий готель, і це нова ідея для ринку. Яким чином працює ця модель?
Інвестуючи в готель, ви отримуєте другу домівку на Балі. Тут можна працювати або просто приїжджати на відпочинок. А у вільний від відвідин індонезійського острову час нерухомість приноситиме дохід. Для цього достатньо передати право на управління Anantara і можна не переймаєтесь операційними питаннями, тобто не треба шукати клієнтів, здавати чи обслуговувати нерухомість — оператор самостійно вирішує усі питання та надає послуги на найвищому міжнародному рівні.
Існує кілька причин, чому інвестувати в брендовий готель вигідніше, аніж у вілли та апартаменти. По-перше, готелі мають вищий рівень заповнюваності – це близько 75%. А у випадку з Anantara, бездоганна репутація і база лояльних клієнтів по всьому світу сприяє стійкому потоку гостей з високим чеком незалежно від сезону.
По-друге, дорожчий бренд продається за вищою ціною. Найбільш відомими вважаються готелі у Дубаї, Майамі, Марбельї тощо. Балі згодом буде серед них.
Клієнт, який цінує сервіс завжди обирає міжнародний готельний бренд. Його не цікавлять однотипні апартаменти або вілли з незрозумілими стандартами обслуговування. Anantara має велику перевагу — це багаторічний досвід в управлінні п’ятизірковим готельним бізнесом у 24 країнах світу, а це допомагає мінімізувати операційні ризики і підтримувати прибутковість.
Такий бренд, як Anantara, з вибудуваною роками репутацією, буде привертати увагу більш платоспроможних клієнтів.
По-третє – безпека або захищеність інвестицій. Коли міжнародний бренд такого рівня, як Anantara входить у проєкт, це означає, що він пройшов перевірку з урахуванням усіх ризиків і вважається надійним та високоперспективним. Інвестиції захищені репутацією бренду і налагодженою системою клієнтського обслуговування, чого не скажеш про маловідомі вілли та апартаменти. За міжнародним брендом завжди стоїть стабільна маркетингова, сервісна та клієнтська підтримка.
Чи дійсно інвестиції в готелі мають вищу ліквідність?
Це правда. Anantara Dragon Seseh Bali Resort&Residences — єдиний інвестиційний проєкт міжнародного рівня на Балі, який може генерувати стабільний довгостроковий дохід. Ця інвестиція має суттєво більшу цінність на ринку нерухомості, бо цей проєкт — унікальний, а от вілл і апартаментів — їх безліч. Кожного року конкуренція посилюватиметься, а прибутковість — падатиме. А от відомий готель — більш ліквідний об’єкт за рахунок доданої брендової вартості.
Taryan Group вийшла на міжнародний ринок. Це ситуативне чи заплановане рішення?
Taryan Group одразу позиціонував себе як міжнародна компанія і ми завжди розглядали можливість створити знакові об’єкти у різних країнах світу. Вивчали ринки ОАЕ, Таїланду, Іспанії тощо. Рішення про будівництво на Балі було прийнято минулого року, оскільки ринок Індонезії – зараз один з економічно найпривабливіших для інвестицій.
Більшість українських девелоперів заморозили будівництво після початку повномасштабного російського вторгнення. А що відбувається у вас?
Ми — одними з першим офіційно заявили, що всі свої проєкти, незважаючи на війну, запускаємо. Це стосувалисть і лайф-стайл курорту Tsarsky, який одним із перших відновив свою роботу. А також Taryan Towers і Nver. Вже після початку повномасштабного вторгнення Taryan Group ввела в експлуатацію другу вежу Taryan Towers і зараз вже добудовує третю. Також під час війни, незважаючи на дефіцит ресурсів і важкі обставини, було розпочато і завершено масштабне пальове поле, а наразі проводяться роботи з облаштування фундаментної плити для будівництва одного з технічноскладних та інноваційних житлових комплексів Nver. Зараз переходимо до заливки фундаментної плити, а після цього розпочнеться будівництво каркасу. Девелопмент, як і багато інших сфер бізнесу, переживає непрості часи. В Україні не вистачає персоналу, зростає собівартість будівельних матеріалів, а деякі з них стали дефіцитними. Але ми не зупиняємось та виконуємо усі свої зобов’язання в нинішніх реаліях.
А ще ми залишаємося вірними своїй місії та, навіть у ситуації сьогодення, пропонуємо своїм клієнтам максимальний рівень комфорту. Наприклад, у Nver, який складається з двох секцій, друга секція буде функціонувати як готель-апартмент із п’ятизірковим сервісом міжнародного рівня. Вже зараз ми вирішили, що навіть для клієнтів першої секції буде доступний той самий рівень сервісу. А це означає автоматичне підвищення вартості їхніх інвестицій, коли Nver буде введено в експлуатацію. До речі, проєкт Nver також зацікавив і Anantara, з якою ми продовжуємо вести переговори щодо майбутніх спільних проєктів.
Ми також слідкуємо за трендами, намагаючись працювати лише з найкращими експертами в своїй галузі: проєктувальниками, компаніями, що займаються освітленням або оздобленням приміщень. Ми бачимо, що експертиза українців в багатьох питаннях повністю відповідає світовому рівню, а в деяких питаннях цей рівень перевищує. І навіть створюючи міжнародні проєкти, ми залучаємо до них у більшій мірі українські команди. Бо нам, дійсно, є чим пишатися.
Джерело @
https://nv.ua/