Покроковий алгоритм дій платниками у отриманні Витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами

7 місяців ago admin 0


Крок 1

В приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» наступним шляхом:

Для поля «період з «01» січня 20_року по «  »         20       року» Запиту: вибрати  із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг).    За кожний рік Запит подається окремо.

Для поля  «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)*** » Запиту: встановити позначки для розрахунку пені, якщо є податковий борг (крім єдиного внеску) та бажання визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту.  Платник також може не встановлювати позначку для розрахунку пені.

Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено період «минулі роки»;

Для поля «В розрізі платежів □ » Запиту: встановити позначку для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платником  не встановлена позначка, то отримується  узагальнена інформація, без розрізу платежів;

Для поля «З підписом**** (станом на І число звітного місяця) П » Запиту: встановити позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе,  якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримується інформація без КЕП.

Крок 2

Надіслати  Запит за формою «J/F1300207» до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.

Крок 3

Отримати Витяг за формою «J/F1400207».