З початку року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 212,8 тис. звернень платників

8 місяців ago admin 0


Протягом січня – лютого 2024 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на понад  212,8 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 183,1 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 956 – електронною поштою та 28,8 тис. чатом в месенджерах.

Найчастіше платники зверталися з питань єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування, стану обробки електронної звітності, податку на додану вартість.

Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). 

Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку 2024 року фізичні та юридичні особи здійснили 692,3 тис. відвідувань ЗІР.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – лютого 2024 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 180 уніфікованого запитання-відповіді та внесено 277 у новій редакції.

Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:

– з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;

– з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.

Пресслужба Державної податкової служби України