Як отримати довідку про доходи через «Електронний кабінет платника»?

1 місяць ago admin 0


У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області нагадують, що для зручності платників податків ДПС запроваджено електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».

Для отримання довідки про доходи необхідно зайти на головну сторінку Електронного кабінету через вебпортал ДПС  України (https://tax.gov.ua) або набравши в адресному рядку браузеру: https://cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Після авторизації у розділі «ЕК для громадян» необхідно обрати вкладку «Запит про суми виплачених доходів». У формі Запиту (F1301803) заповнити всі реквізити, підписати особистим ключем, зберегти та відправити запит.

За результатами обробки запиту до особистого Електронного кабінету надійде «Відповідь про суми виплачених Доходів та утриманих податків з Державного Реєстру фізичних осіб – платників податків», яку отримувач може переглянути, скачати чи роздрукувати.

Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.

Послугою можуть скористатися всі без виключення громадяни, а також державні службовці або члени їх сімей при поданні щорічної декларації особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

ДПС у Закарпатській області