Контакт-центр ДПС: у фокусі – надання максимальної кількості послуг для платників

7 місяців ago admin 0


Модернізований Контакт-центр ДПС продовжує збільшувати кількість послуг у зручних для платників форматах.

Так, зросла загальна кількість опрацьованих Контакт-центром ДПС дзвінків платників:

– у червні 2023 року опрацьовано 428,4 тис. звернень (червень 2022 року – 364,3 тис.);

– у липні 2023 року – 502 тис. звернень (липень 2022 року – 438,1 тис.);

– у серпні 2023 року – 575,6 тис. звернень (серпень 2022 року – 506,3 тис.).

Середній час очікування дзвінка:

– червень 2023 року – 97 с. (108 с. – у червні 2022 року);

– липень 2023 року – 85 с. (105 с. – у липні 2022 року);

– серпень 2023 року – 64 с. (108 с. – у серпні 2022 року).

За допомогою системних удосконалень доступність сервісу покращено з 27 % до 50 %.

Час маршрутизації скорочено на 50 %: від 2 годин 20 хвилин до 1 години 4 хвилин.

ДПС за підтримки EU4PFM продовжує працювати над покращеннями та забезпеченням якісного обслуговування громадян.

Дякуємо за вашу довіру та співпрацю! Разом ми досягнемо більшого!

Пресслужба Державної податкової служби України