Кабмін ухвалив зміни у сфері нотаріату, держреєстрації та функціонування державних електронних ресурсів в умовах воєнного стану
2 роки ago admin 0
Постанова також скасовує низку обмежень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу.
10 травня Уряд ухвалив зміни щодо нотаріату, держреєстрації та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів в умовах воєнного стану. Про це повідомляє Міністерство юстиції.
Зазначається, що ухвалена постанова «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо нотаріату, державної реєстрації та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів в умовах воєнного стану» розроблена з метою забезпечення громадян адміністративними послугами на територіях, де держава може гарантувати їх безпечне надання у зв’язку з невисокою інтенсивністю ведення бойових дій.
У такий спосіб мешканці таких територій отримають безпосередній доступ до адміністративних послуг, що покращить якість їх життя, зазначив Перший заступник Міністра юстиції Євгеній Горовець.
«Постанова також скасовує низку обмежень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу. У сфері нотаріату ухвалені зміни передбачають регламентацію таких питань як перевірка дійсності довіреності, оформленої без використання спеціальних бланків нотаріальних документів, скасування низки обмежень на вчинення окремих нотаріальних дій, зокрема деяких видів правочинів, виключається також норма щодо зупинення перебігу строку для прийняття спадщини або відмови від її прийняття на час дії воєнного стану, що сприятиме покращенню цивільно-правового обороту майна в державі.
Зміни до Порядку здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року № 990, окреслюють коло осіб щодо яких застосовується тестування як форма контролю у сферах державної реєстрації, визначають процедурні питання його проведення, у тому числі у разі сигналу повітряної тривоги», – йдеться у повідомленні.
Джерело @
Судово-юридична газета