Комунікаційна податкова платформа набирає популярності серед платників на Закарпатті

2 роки ago admin 0


У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області інформують, що ефективним способом оперативного розгляду проблемних питань платників податків є спілкування через комунікаційні податкові платформи, які діють у всіх органах ДПС. Такий формат зв’язку бізнесу та податківців набуває популярності серед платників податків, про що свідчить аналіз кількості звернень.

Так, з початку 2023 року на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи, що діє в Головному управлінні ДПС у Закарпатській області, надійшло 27 звернень. У телефонному режимі на номери «гарячих» ліній надійшло 3200 звернень від платників податків. Здебільшого питання, які цікавили платників, стосувалися користування «Електронним кабінетом платника», подачі звітності, видачі ліцензій, зупинення реєстрації податкових накладних та врахування таблиць даних платника податків, звірки даних по земельному податку та податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, отримання податкової знижки тощо.

На всі запити, що надійшли на пошту комунікаційної податкової платформи, надано відповіді.

Податківці радять платникам, у разі виникнення питань, які потребують оперативного розгляду, звертатися на поштову скриньку комунікаційної податкової платформи в ГУ ДПС у Закарпатській області (електронна адреса для звернень: zak.ikc@tax.gov.ua) та «гарячі» лінії з питань оподаткування за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial.

ДПС у Закарпатській області