Розробці плану дій для бізнесу під час воєнного стану та у повоєнний період присвятили в Ужгороді другу стратегічну сесію за проєктом «Create.Kraft.Travel»

2 роки ago admin 0
Розробці плану дій для бізнесу під час воєнного стану та у повоєнний період присвятили в Ужгороді другу стратегічну сесію за проєктом «Create.Kraft.Travel»

Друга стратегічна сесія у рамках проєкту «Create.Kraft.Travel», що реалізується в межах програми міжнародної  співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини і підтримки німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, відбулася днями у ректораті УжНУ. Тема заходу була присвячена розробці плану дій для бізнесу під час воєнного стану та у повоєнний період.

До участі в заході долучились заступник міського голови Артем Погорєлов, в.о. начальника управління економічного розвитку міста Василь Цап, головний спеціаліст відділу зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму управління економічного розвитку міста Анастасія Фартушок, проєктний менеджер АРР «Закарпаття» Валентин Волошин, заступниця начальника управління туризму та курортів Закарпатської ОДА, експертка проєкту «Create.Kraft.Travel» Ганна Сидоренко та підприємці Ужгорода. Онлайн доєдналася заступниця директора програми EU4Business: Конкурентноспроможність та інтернаціоналізація МСП (GIZ) Тетяна Аніщук та проєктна координаторка  програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» Мар’яна Віхоть (GIZ).

Обговорили сильні та слабкі сторони, можливості та загрози для розвитку туризму, креативних індустрій та крафтового виробництва в Ужгороді, аби напрацювати ідеї для майбутнього плану дій. У ході дискусії, учасники дійшли висновку, що дуже важливим є налагодження комунікації між владою та бізнесом: проведення регулярних зустрічей та визначення алгоритму співпраці, наприклад, створення бізнес-асоціації.

Наступного дня після заходу експертка проєкту Ганна Сидоренко провела фокус-групу із ужгородськими підприємцями, де йшлося про перспективи розвитку Ужгорода як туристичної дестинації та їхнє бачення щодо взаємодії з владою у сфері розвитку туризму.