На засіданні виконкому Ужгородської міської ради 10 жовтня розглянули майже три десятки питань

2 роки ago admin 0

На засіданні виконкому Ужгородської міської ради сьогодні розглянули майже три десятки питань

Так, підтримали Програму забезпечення виконання рішень суду та виконавчих документів на 2023-2025 роки.

Програму розроблено для забезпечення належного виконання зобов’язань, покладених на органи місцевого самоврядування та недопущення негативних наслідків, пов’язаних із неможливістю реалізації своїх повноважень окремими головними розпорядниками бюджетних коштів у зв’язку із стягненнями, що є наслідком наявності відповідних рішень судів та виконавчих документів. Завдання Програми зводиться до вирішення питання щодо погашення заборгованості, яка може виникнути за судовими рішеннями, виконавчими документами, відповідальність за виконання яких несуть органи місцевого самоврядування. Її ще внесуть на розгляд сесії міської ради.

Також проголосували за Програму розвитку туризму та формування позитивного інвестиційного іміджу м. Ужгород на 2023-2025 роки, у подальшому її також розглянуть на сесії міської ради.

Програма спрямована на реалізацію заходів за напрямами:

– рекламування туристичного іміджу м. Ужгорода за межами міста і країни;

– розміщення на офіційному сайті міста переліку ресурсних пропозицій інвестиційних проектів у туризмі та рекреації, переліку вільних площ, придатних для розміщення туристичних об’єктів;

– проведення інформаційних туристичних заходів спільно з підприємствами та організаціями міста з метою формування позитивного туристичного іміджу міста, його пропаганди в Україні та за кордоном.

– формування і постійне оновлення банку даних інвестиційних пропозицій, проєктів в галузі туризму та рекреації;

– залучення міжнародних програм технічної допомоги та коштів фінансових і неурядових організацій до фінансування інвестиційних проєктів.

Погодили і Програму підтримки підприємництва та релокації бізнесу в м. Ужгород на 2023-2025 роки, документ також внесуть на розгляд сесії міської ради.

Основними завданнями щодо підтримки малого і середнього підприємництва є:

– планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності, ухвалення їх та здійснення відстеження результативності ухвалених регуляторних актів;

– постійне оновлення електронних реєстрів регуляторних актів та забезпечення доступу до них суб’єктів підприємництва, громадськості;

– промоційна підтримка місцевого виробника (створення, придбання, виготовлення і друк промоційних матеріалів);

– надання підтримки підприємницькій ініціативі безробітних, в тому числі молоді;

– стимулювання створення нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва, які ведуть діяльність у пріоритетних видах економіки;

– залучення суб’єктів підприємницької діяльності до участі у тендерах для постачання (надання) продукції, товарів, робіт, послуг бюджетним установам міста;

– проведення інформаційних семінарів із залученням незайнятого населення до підприємницької діяльності;

– проведення ярмарків вакансій, днів відкритих дверей для випускників, молоді;

– організація навчання за програмою «Підприємець-початківець»;

– створення умов для розвитку ринку ІТ на території міста через організацію навчальних заходів (курсів, семінарів, форумів, обговорень тощо) для молоді.

Типовий договір про організацію, функціонування та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в Ужгороді затвердили на засіданні виконкому – у ньому чітко прописані права та обов’язки сторін.

Також члени виконкому проголосували за те, щоб укласти договір про організацію, функціонування та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в Ужгороді із ТОВ «КМС», яке стало переможцем конкурсу.

Затвердили на у новій редакції і Положення про роботу «гарячої» телефонної лінії з питань запобігання та виявлення корупції в Ужгородській міській раді та її виконавчих органах.

Так, прийом телефонних дзвінків на «гарячу» телефонну лінію проводиться в робочі дні від 8:30 до 17:30, у п’ятницю – від 8:30 до 15:00 (за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону +38 050 42 888 45.

Затвердили Положення про роботу електронної скриньки для повідомлень і скарг з питань запобігання та виявлення корупції – прийом повідомлень і скарг в електронній формі здійснюється за прямим посиланням на сайті Ужгородської міської ради – https://radauzhgorod.gov.ua/protydiya-koruptsiyiабо за електронною адресою viddipzk@rada-uzhgorod.gov.uaвідділу з питань запобігання та виявлення корупції.

Затвердили і положення про роботу скриньки для повідомлень і скарг з питань запобігання та виявлення корупції в Ужгородській міській раді та її виконавчих органах, яка працює на першому поверсі, у фоє адміністративної будівлі Ужгородської міської ради за адресою: пл. Поштова, 3, Ужгород. Прийом повідомлень і скарг в письмовій формі здійснюється за вкиданням повідомлення у скриньку в робочі дні від 8:30 до 17:30, у п’ятницю – від 8:30 до 15:00 (за винятком святкових і вихідних днів). Вилучення із скриньки відбувається щоденно.

Функціонування «гарячої» телефонної лінії, електронної скриньки для повідомлень і скарг, а також скриньки для повідомлень і скарг з питань запобігання та виявлення корупції забезпечує відділ з питань запобігання та виявлення корупції.

Крім того, затвердили на засіданні виконкому Порядок організації обліку бездомних осіб, відновлення документів та реєстрації місця проживання осіб у секторі обліку та нічне перебування бездомних осіб Ужгородського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Встановили, що дозвіл на реєстрацію місця проживання надається за адресою сектору обліку та нічне перебування бездомних осіб–м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 В.

Також затвердили склад робочої групи з питань реєстрації місця проживання бездомних осіб та положення про неї.

ФОП Аванян Меліне погодили на засіданні виконкому розміщення автобусної зупинки в комплексі з торговим павільйоном на вул. Климента Тімірязєва, б/н.

Підприємець повинен розробити проєктно-кошторисну документацію автобусної зупинки в комплексі з торговим павільйоном, погодити її з департаментом міської інфраструктури, управлінням містобудування та архітектури, Управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції.

Після погодження проєктно-кошторисної документації підприємець має оформити паспорт прив’язки тимчасової споруди (павільйону) в управлінні містобудування та архітектури; отримати дозвіл на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою; укласти договір на користування конструктивними елементами благоустрою з департаментом міської інфраструктури; після розміщення автобусної зупинки передати, а департамент міської інфраструктури має прийняти автобусну зупинку у комунальну власність та облікувати її.

Погодили на засіданні виконкому і Програму фінансової підтримки комунальних підприємств міста Ужгород на 2023-2025 роки, у подальшому її внесуть на розгляд сесії міської ради.

Комунальне господарство міста сьогодні обслуговують 13 підприємств, зокрема:

– комунальне підприємство «Комунальне шляхово – експлуатаційне підприємство» (утримання доріг, ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ тощо);

– комунальне підприємство «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» (утримання кладовищ та надання ритуальних послуг);

– комунальне підприємство «Парк культури та відпочинку «Під замком» (організація дозвілля населення та утримання території парку);

– комунальне підприємство «Водоканал м. Ужгорода» (централізоване водопостачання та водовідведення);

– комунальне підприємство «Ужгородліфт» (забезпечення безперебійної та безпечної роботи ліфтів);

– комунальне підприємство «КАТП-072801» Ужгородської міської ради (санітарне очищення міста та утримання міського сміттєзвалища ТПВ);

– комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро» Ужгородської міської ради (підготовка вихідних даних та проєктної документації на об’єкти нового будівництва, розширення, реконструкцію, капітальний ремонт існуючих будівель та комплексний благоустрій територій);

– комунальне підприємство «Лікарняна аптека» (забезпечення міської клінічної лікарні медикаментами, на задоволення потреб населення, установ охорони здоров’я, підприємств та організацій в медико-фармацевтичній продукції, лікарських засобів, виробах медичного та санітарно-гігієнічного призначення);

– комунальне підприємство «Ужгородська міська друкарня» (насичення регіонального ринку товарами та послугами для більш повного задоволення потреб населення та юридичних осіб поліграфічною продукцією);

– комунальне підприємство «Ужгородський муніципальний транспорт» (забезпечення функціонування та розвиток міського пасажирського транспорту);

– комунальне підприємство «Ужгородпарксервіс» (створення умов для безперервної та безпечної експлуатації мережі автомобільних доріг та вулиць, майданчиків для паркування та інших штучних споруд);

– комунальне підприємство «Акватік центр Уж» (організація активного відпочинку і розваг населення міста, створення умов для відновлення його духовних і фізичних сил, розвиток художньої і технічної творчості людей, виховання екологічної культури).

– комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами» (регулювання чисельності безпритульних тварин відповідно до умов чинного законодавства України, запобігання явищу безпритульності домашніх тварин, створення умов власникам домашніх тварин для дотримання правил утримання домашніх тварин, впровадження принципів гуманного та етичного ставлення до тварин у м. Ужгород).

Підтримали на засіданні виконкому і Програму охорони навколишнього природного середовища Ужгорода на 2023-2025 роки. Документ ще внесуть на розгляд сесії міської ради.

Метою Програми є зменшення викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє середовище, безпечне поводження з промисловими і побутовими відходами, збереження і відновлення біотичного різноманіття, формування безпечних умов життєдіяльності людей, забезпечення екологічної безпеки, відновлення та створення територій природно-заповідного фонду, визначення охоронних територій тощо.

Погодили на засіданні й Програму капітального ремонту житлового фонду в Ужгороді на 2023-2027 роки, документ ще внесуть на розгляд сесії міської ради.

Основними завданнями Програми є проведення комплексу ремонтних робіт, пов’язаних із відновленням фізично зношених конструктивних елементів будинків та інженерних мереж, поліпшення експлуатаційних показників без зміни будівельних габаритів об’єктів спільного майна у багатоквартирних житлових будинках Ужгородської міської територіальної громади.

Фінансування робіт буде здійснюватися за рахунок коштів із бюджету міста та залучених коштів власників квартир, які є співвласниками багатоквартирних будинків, а також коштів обласного та державного бюджетів, міжнародних програм та проєктів на проведення капітального ремонту житлових будинків, покращення їх експлуатаційних характеристик.

Демонтувати самовільно встановлений шлагбаум, що знаходиться на земельній ділянці, яка перебуває у комунальній власності і передана у постійне користування ОСББ «Климпуша 5» – за таке рішення проголосували на засіданні виконкому Ужгородської міської ради.

Без правовстановлюючих документів, виданих компетентним органом місцевого самоврядування, встановлено шлагбаум навпроти будинку № 5 на вул. Дмитра Климпуша– зліва будинку № 2б на вул. Дмитра Климпуша, у т.ч. дорожній знак 3.21 «В’їзд заборонено».

Рішення підлягає добровільному виконанню протягом 10 календарних днів із дати його оприлюднення. У разі невиконання вимог департамент міської інфраструктури проведе демонтаж самовільно встановленого шлагбаума силами комунальних служб міста.