Віртуальна реальність: освітній технотренд

4 роки ago admin 0

IMG-a98455ba7bc253fa1fa1b842871d1363-VЯк стимулювати учнів до навчання, спрямувати їхню увагу та цікавість у правильне русло? Як крокувати у ногу з часом і які новітні технології застосувати для досягення такої мети? Над цими та іншими питаннями сьогодні у с. Нижня Апша працювали педагоги Нижньоапшанського ОЗЗСО І-ІІІ ст. та Солотвинського ліцею-інтернату з румунською мовою навчання імені М.Емінеску.

У рамках проєкту 2soft/1.1/137 Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії, що реалізується КП “Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва “Закарпаття” Закарпатської обласної ради” в межах Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС, 21 липня розпочато 3-денний тренінг з використання технологій віртуальної та доповненої реальності в освітньому процесі. Мета – наростити потенціал середніх шкіл для підвищення мотивації до навчання та працездатності учнів, підвищення якості освіти через партнерство, інновації та інтерактивні освітні технології в прикордонних громадах повіту Сату-Маре та Закарпатської області. Пілотним закладам освіти передано у постійне користування 40 пар окулярів. У навчанні взяли участь більше 45 педагогів. Тренерами залучено працівників Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Віктора Ороса, завідувача кафедри природничо-математичної освіти та інноваційних технологій, та Євгенію Гайович, завідувача кабінету навчально-інформаційного забезпечення та видавничої діяльності. У співпраці з представниками ДВНЗ “УжНУ” Олексієм Куруцою та Сергієм Вронським проведено перший день тренінгу та презентацію з використання гарнітури ClassVR на пресконференції, яка проходила на базі Солотвинського ліцею-інтернату з румунською мовою навчання імені М.Емінеску. У пресконференції взяли участь Олексій Петров, голова Закарпатської обласної ради, Мар’яна Марусинець, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту, та інші представники облдержадміністрації, директор АРР “Закарпаття” Михайло Данканич. Почесними гостями заходу були представники Румунії – координатори проєкту – консул Румунії в Солотвині Флорін Граціан Пирву, префект Марамуреша Влад Дурош, заступник мера Сату-Маре Георге Стан, представник СТС СОП Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС Раду Хуржуй та менеджерка проєкту Маріанна Ґета Саладжеан. Віктор Орос ознайомив запрошених з можливостями гарнітури Class VR, продемонструвавши навчальні матеріали, а тим часом учасники тренінгу з Євгенією Гайович опановували навики роботи з віртуальної та доповненої реальності за допомогою різних типів гаджетів. Попереду ще два дні інтенсивної та плідної роботи. Тож вперед, крокуємо у майбутнє!

PSX 20210721 213955

IMG-9b91acc683edc6ef01a4b2276b66f570-V

IMG-d5f440da3d4fb774da4d76957f733efc-V

    Подiбнi новини

    28 жовтня – День визволення України

    admin 5 років ago
    Друга світова війна принесла з собою безліч трагедій, віроломства і зруйнованих доль, що до цих пір все людство із сумом і гіркотою згадує про ті далекі події, які торкнулися... Читати далi

    Стало відомо скільки закарпатських вчителів пройшли незалежне тестування під час першого етапу сертифікації

    admin 3 роки ago
    40 закарпатських педагогів успішно подолали незалежне тестування і пройшли перший етап сертифікації, 41 не подолали поріг складання. Про це свідчать результати тестування, які публікує Український центр оцінювання якості освіти.... Читати далi

    Методичні матеріали до Дня боротьби за права кримськотатарського народу – річниці депортації кримських татар 18 травня

    admin 5 років ago
    Депортація кримських татар, розпочата 18 травня 1944 року, – один з найбільших злочинів радянського режиму, вчинених ним під час Другої світової війни. Понад 20 років в СРСР повністю заперечувався... Читати далi

    Оновлюємо методичний кейс

    admin 4 роки ago
    У рамках співпраці між Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти та кафедрою загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ДВНЗ „УжНУ” надано у користування методичні розробки з різної тематики: Читати далi