На будівельних майданчиках Ужгорода проходить масштабна інформаційна кампанія Управління Держпраці

2 місяці ago admin 0

У межах реалізації Національного плану спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці на 2021 рік фахівці Управління Держпраці у Закарпатській в області проводять відповідні заходи, покликані запобігти тіньовій зайнятості населення. Наразі триває інформаційний етап цієї кампанії на підприємствах будівельної галузі краю.

Останнім часом Закарпаття, зокрема його обласний центр, інтенсивно забудовується. Будівельних майданчиків, де зводяться багатоквартирні будівлі, нині вистачає. Такий стан справ не може не радувати, адже активізація діяльності будівельної галузі є свідченням того, що відбувається процес зростання економічних показників у краї. Розвиток галузі дає також можливість залучити велику кількість робочих місць. Але в той же час будівництво перебуває в числі найбільш травмонебезпечних галузей та ризикових сфер щодо використання незадекларованої праці.

У зв’язку з цим фахівці Управління Держпраці, зокрема головні державні інспектори відділ з питань праці та охорони праці Маріанна Гукс, Артур Сумара, Зорян Берник  та Ігор Кос, нещодавно упродовж кількох днів відвідали будівельні майданчики Ужгорода. Під час зустрічей з власниками будівельних кампаній та їхніми працівниками довели мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних майданчиках, а також поінформували щодо вимог належного оформлення трудових відносин, зокрема з працівниками, зайнятими на роботах підвищеної небезпеки.

Під час безпосереднього спілкування з будівельниками, держінспектори акцентували їх увагу на ризиках незадекларованої праці, насамперед соціальній незахищеності працівників.

За словами посадовців Управління Держпраці, поки що заходи впливу на суб’єктів господарювання не застосовуватимуться, оскільки їхні візити носять суто профілактично-рекомендаційний характер, та принагідно нагадують, що офіційні трудові відносини служать гідною мотивацією працівників до якісного виконання своїх трудових обов’язків.