Рятувальники ліпили з пластиліну “претензії” та вчились відстоювати свої інтереси

5 років ago admin 0

Що таке претензія? На погляд більшості з нас, претензія — це, як мінімум, причина для образи. Адже будь-яке обвинувачення у свій бік ми сприймаємо як негатив, а коли й самі незадоволені, то висловлюємо це  настільки невміло й неделікатно, що тут недалеко і до конфлікту.

Рятувальники також звичайні люди, отож можуть бути незадоволенні певною ситуацією, але як це зробити правильно? Як висловити претензії до опонента так, аби не зіпсувати, а навпаки, покращити стосунки? Саме мистецтву висловлювати претензії та незадоволення правильно та дипломатично, навчала вчора, 29 серпня, фахівців Аварійно-рятувального загону спеціального призначення психологиня Галина Куртей.

А використовувала вона у своїх психологічних практиках звичайний пластилін. За допомогою власноруч зроблених фігурок, рятувальники могли не тільки показати власне креативне мислення та творчі здібності, а й висловлювали свої претензії до колег, які не змогли сказати словами.

Колеги вчилися адекватно реагувати й сприймати відмови на свою адресу, відстоювати власні інтереси, прислуховуватись до оточуючих, шукати різні способи домовитись один з одним задля досягнення потрібних цілей. Тож кожен відкрив для себе щось нове: навчився відстоювати свою думку, домовлятись, поступатись та просити вибачення.

У ДСНС України у Закарпатській області

69122376_364441874249907_7822350453609332736_n.jpg69879029_431459107578817_770076228739661824_n.jpg

69617473_371464563528985_7593197550182596608_n.jpg69812457_522475925178698_2244099581568614400_n.jpg