Їх основний інструмент – творчість

1 тиждень ago admin 0

Краще один раз побачити і спробувати, а ще краще особисто взяти участь у чомусь унікальному та неординарному. Саме це запропонували педагоги „ПАДІЮНу”  юним відпочивальникам    12 березня,  в черговий раз навідавшись в „Арніку”.

Є багато цікавих способів виразити свою творчість: на папері, на сцені, в музиці, співі, танцях  та багато іншого. У цей день педагоги Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості допомогли дітям спробувати сили та проявити свою творчість у вокалі, рукотворному мистецтві, дизайні, аквагримі.

Аквагрим на обличчі завжди  викликає усмішку і позитивні емоції. Психологи рекомендують проводити такого роду заходи, які приносять безліч позитивних емоцій і є відмінною ідеєю для фотосесії. Під час майстер-класу керівник гуртка Стецюк Анастасія Павлівна познайомила дітей з технікою нанесення малюнка на обличчя спеціальними олівцями для аквагриму. Виконуючи розмальовки, діти наче поринали у світ фантазій та мрій. Зображували супергероїв, квіти, неймовірної краси метеликів, дотепних звіряток. Під час майстер-класу то там, то тут  вибухала буря емоцій – так бурхливо зустрічали  діти наступний створений образ. 

Казковий, весняний настрій створили керівники гуртків „Паперопластика” Негер Кристина Калманівна та „Декоративний дизайн” Гичка Вікторія Михайлівна, які спільно з дітьми виготовили декоративну весняну композицію з квітами, метеликами та птахами. І справді, милуючись дитячими роботами, можна було собі уявити і спів весняних птахів, і ніжний аромат первоцвітів, і політ барвистих метеликів. 

Білоус Інна Василівна, керівник вокального ансамблю „ПАДІЮНу” провела заняття, присвячене 205 річниці з дня народження Т. Г. Шевченка „Співучий Кобзар”, метою якого було бажання глибше познайомити дітей з життям і творчістю великого  українського поета, з красою та неповторністю його слова, виховання шани до народного поета, бажання  вивчати його твори, розуміти їх зміст, виховувати любов до української культури, українського мистецтва. Діти розучили пісню на слова Шевченка „Зоре моя вечірняя”, разом з педагогом проаналізували характер твору та образ. А за допомогою цікавих вокальних розспівок та вправ навчилися елементарному правильному вокальному диханню, артикуляції та звукоутворенню.                                                                                                                                  Подібні заняття дають можливість дітям проявити індивідуальні здібності, набути нових знань і вмінь, стимулюють дітей до саморозвитку шляхом активного, вільного і самостійного самовираження.