Члени виконкому погодили Програму додаткових гарантій соціального захисту громадян та впровадження “електронного квитка”

6 років ago admin 0

Сьогодні відбулося чергове засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради. До порядку денного внесли додатково 3 питання: «Про доповнення до переліку адміністративних послуг», «Про затвердження Правил користування міським пасажирським автомобільним транспортом у м.Ужгород» та «Про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду у місті Ужгород».

Найперше члени виконкому підтримали внесення до переліку адміністративних послуг, які надаються ЦНАПом Ужгородської міської ради, послуги реєстрації декларації про готовність до експлуатації (щодо узаконення самочинно збудованих об’єктів).

Погодили також Програму підтримки діяльності інститутів громадянського суспільства міста соціального спрямування на 2019 рік, метою якої є створення сприятливих умов для забезпечення діяльності інститутів громадянського суспільства соціального спрямування у місті та надання громаді саме тих соціальних послуг, яких вона потребує. Підтримка з боку міської ради сприятиме ефективнішій роботі цих організацій та відповідно вирішенню соціальних проблем у місті.

Підтримка інститутів громадянського суспільства здійснюватиметься шляхом фінансування організацій міста соціального спрямування, які отримували фінансову підтримку у 2016-2017 рр., та двох громадських організацій, які будуть визначені на конкурсній основі. Програму, фінансування якої заплановане у розмірі 200 тис. грн., пропонується виконати протягом 2019 року.

У переліку інститутів громадянського суспільства: ГО «Моя нова сім’я», ГО «Союз Чорнобиль України» м.Ужгород, Закарпатська обласна спілка ветеранів війн, Ужгородська ТО “УТОГ, Ужгородська ТПО “УТОС”, Ужгородське міське товариство інвалідів праці та дитинства “Оптиміст”, Ужгородське міське товариство учасників афганської війни, Ужгородська міська організація Товариства Червоного Хреста України, Ужгородське МВ Всеукраїнського об’єднання ветеранів, Ужгородська міська громадська організація інвалідів зору «Дивосвіт», Ужгородська міська організація ветеранів, Закарпатський обласний осередок Української федерації спорту інвалідів з ураженням опорно-рухового апарату.

Також затверджено порядок проведення конкурсу на визначення організацій, які отримають фінансування за Програмою підтримки діяльності інститутів громадянського суспільства міста соціального спрямування на 2019 рік. Програму ще мають внести на розгляд сесії міської ради.

Погодили на виконкомі Програму додаткових гарантій соціального захисту громадян на 2019 рік з подальшим внесенням на розгляд сесії міської ради. Метою програми є надання адресної матеріальної допомоги та інших послуг громадянам, які потребують соціальної підтримки.

На сьогодні в Ужгороді проживають понад 26 тисяч пенсіонерів, із яких близько 20 тисяч осіб похилого віку. Крім того, 6395 осіб з інвалідністю усіх категорій, з яких:

– 480 дітей з інвалідністю;

– 474 особи з інвалідністю внаслідок війни;

– 11 осіб з інвалідністю без обох ніг;

– 88 осіб з інвалідністю І та ІІ групи з вадами зору;

– 62 особи з інвалідністю – «чорнобильці»;

– 2530 ветеранів війни;

– 5692 ветерани праці;

– 1166 ветеранів військової служби та внутрішніх справ.

– 689 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,

– 1599 осіб перебувають на обліку для отримання санаторно-курортнихпутівок, 709 осіб перебувають на обліку, як одинокі малозабезпеченігромадяни похилого віку, в тому числі 143 особи обслуговуються на дому.

На реалізацію програми у наступному році передбачено 3 млн. 144 тис. грн.

Підтримали члени виконкому і Програму фінансування видатків на житлово-комунальні послуги Почесним громадянам міста Ужгорода на 2019 рік, що розроблена для вшанування громадян, які особисто внесли вагомий вклад у розвиток промисловості, економіки, соціально-культурної сфери міста.

Завданням програми є оплата видатків на житлово-комунальні послуги у межах санітарних норм Почесним громадянам міста Ужгород та членам їх сімей, які проживають у місті. На ці цілі передбачено фінансування у розмірі 300 тис. грн., програму ще мають підтримати депутати Ужгородської міської ради.

Проголосували також за Програму фінансування видатків на компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Ужгород на 2019 рік.

Як ідеться у рішенні, починаючи із 2016 року, при прийнятті Закону України «Про Державний бюджет України» відповідні видатки у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не передбачені.

Крім того, Кабінетом Міністрів України прийнято нормативно-правові акти, за якими рішення про монетизацію пільгового проїзду вноситься на розгляд відповідної місцевої ради. Оскільки наразі міською радою не прийнято рішення про запровадження монетизації пільгового проїзду в Ужгороді, питання потребує врегулювання, бо мешканці міста фактично будуть позбавлені права на пільговий проїзд через відсутність фінансового ресурсу, а перевізники понесуть фінансові втрати через відсутність компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян.

На реалізацію програми передбачено 32 млн. грн., питання повинні ще внести на розгляд сесії Ужгородської міської ради.

Погодили сьогодні і Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом в Ужгороді. Як було зазначено, на офіційному сайті Ужгородської міської ради, згідно з чинним законодавством, було оприлюднено відповідний регуляторний акт, протягом 2 місяців не надійшло жодного зауваження чи пропозиції.

Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом в Ужгороді визначають порядок проїзду пасажирів і його оплати, права та обов’язки пасажирів, взаємовідносини перевізників всіх форм власності, пасажирів та інших осіб, які будуть залучені у процесі організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування і надання транспортних послуг, їх права та обов’язки, враховуючи особливості транспортної інфраструктури та наявність автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

У Правилах, зокрема, прописані терміни та їх визначення, основні засади організації пасажирських перевезень, вимоги до транспортних засобів, які використовуються для перевезення пасажирів, вартість, порядок проїзду і його оплати (реєстрації), перевезення пільгових категорій громадян, взаємовідносини перевізника, його працівників (персоналу), пасажирів та інших осіб, які будуть задіяні у процесі організації пасажирських перевезень і надання транспортних послуг (оператор), їх права та обов’язки, автоматизовану систему обліку оплати проїзду, інформування пасажирів тощо.

Також члени виконкому Ужгородської міської ради підтримали рішення, винесене на розгляд додатково, – про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в автобусах міських маршрутів або, якщо коротко, про електронний квиток.

Рішення передбачає запровадження автоматизованої системи, затвердження Порядку її функціонування. Затверджено також склад конкурсного комітету, який визначатиме оператора автоматизованої системи і договір про організацію та обслуговування цієї системи.

На засіданні виконкому зазначалося, що впродовж більш ніж місяця, коли проект рішення було розміщено на сайті Ужгородської міської ради для обговорення, жодних зауважень, пропозицій чи доповнень не надійшло.

У затвердженому рішенням Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в Ужгороді, у тому числі, визначено основні терміни, скажімо: квитковий сервер, валідатор, електронний квиток, пільга, безконтактна банківська картка тощо. Вказано, що власне електронний квиток може бути різних видів: безконтактною банківською карткою із технологією PayPass, PayWave, пристроєм з підтримкою відповідної технології (скажімо, сматрфон), паперовим квитком із QR-кодом, квитком про успішну реєстрацію, отриманим від водія при оплаті за проїзд готівкою, безконтактною карткою пільговика з технологією PayPass, PayWave. За часом дії передбачаються квитки на певну кількість поїздок, що діятимуть упродовж місяця, кварталу, учнівські тощо. Карткові можна буде готівкою чи безготівково поповнювати.

Порядком передбачено вимоги до автоматизованої системи, скажімо, її інтегрування з GPS; збереження інформації на сервері не менше 12 місяців із можливістю формування звітів. Для пасажирів має бути можливість поповнювати карткові рахунки, оплачувати проїзд готівкою і без неї – через термінали, Інтернет тощо. Ідеться в документі і про контроль за проїздом без квитків.

Конкурсний комітет, який визначатиме суб’єкта, що забезпечить встановлення необхідного обладнання, програмного забезпечення тощо для запровадження квитків, очолив заступник Ужгородського міського голови Ігор Фартушок, увійшли до нього, крім керівників кількох структурних підрозділів міської ради, також депутати міської ради, представник ГО ОПОРА.

Затвердженим на засіданні виконкому зразком договору про організацію та обслуговування автоматизованої системи передбачено права та обов’язки усіх сторін – Ужгородської міської ради, перевізників і суб’єкта, який виграє конкурс на забезпечення системи.

Очікується, що впровадження автоматизованої системи обліку оплати за проїзд забезпечить кілька економічних переваг: облік пасажиропотоку, а відтак – можливості відслідковувати обґрунтованість тарифів, можливості оновлення автопарку перевізника, зменшить час затримок автобусів на зупинках та інші.

Також члени виконкому погодили надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою, проголосували за визнання соціальної реклами, припинили дію паспортів відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності, затвердили розмір фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розглянули питання роботи закладів у нічний час, затвердили розподіл коштів переданої містом Чоп субвенції лікувальним установам Ужгорода між закладами, доповнили межі виборчої дільниці №10 площею Василя Ґренджі-Донського.

1 of 9