Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2018 року

6 років ago admin 0
 altПротягом І півріччя 2018 року райдержадміністрація та її структурні підрозділи працювали над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян»,Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Питання щодо покращення роботи зі зверненнями громадян протягом І півріччя 2018 року розглянуто на 2 засіданнях колегії райдержадміністрації, апаратних нарадах при голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації та секретарями міської та сільських рад. Дане питання перебуває на постійному контролі в керівництва райдержадміністрації. Посадових осіб, яким доручається розгляд звернень громадян, зобов’язано забезпечувати об’єктивне і належне вирішення проблем, з якими звертаються жителі району.

 


Протягом І півріччя 2018 року до Іршавської райдержадміністрації надійшло  273 звернення громадян. Із загальної кількості  звернень,  поштою  надійшло  260 звернень. Від обласної державної адміністрації розглянуто райдержадміністрацією 179 звернень, серед них:


– 1

Секретаріату Кабінету Міністрів України      

– 6

Міністерства внутрішніх справ України

– 1

Державних установ: Урядовий контактний центр та Закарпатський обласний контактний центр

– 165

 

 

Головою райдержадміністрації розглянуто 235 звернень, що складає 86 %  від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації.

На особистому прийомі побувало 14 жителів району, якими піднято 13 питань. Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому неможливо, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.

За  характером питань, основне  місце займають  питання аграрної  політики і  земельних  відносин (щодо видачі розпоряджень головою райдержадміністрації про виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок, власникам земельних часток (паїв) та затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється) – 32. Найбільше таких звернень надійшло від жителів, м. Іршава, сіл Заріччя, Кам’янське, Великий Раковець, Крайня Мартинка, Білки та Ільниця.

Питання соціального захисту населення порушувалось у 142 (52 %) зверненнях. Порівняно з аналогічним періодом 2017 року спостерігається значне зменшення звернень з питань щодо надання призначення державних соціальних та матеріальних допомог у поточному році.

 За районною комплексною програмою «Турбота» надана одноразова матеріальна допомога на звернення 12 малозабезпеченим громадян Іршавського району на суму 64 тисячі гривень. Серед цих громадян державну соціальну  допомогу отримали громадяни, які хворіють на хронічні захворюваннях нирок (гемодіаліз). Найбільше з питань надання матеріальної допомоги звернулися жителі сіл, які проживають в населених пунктах м. Іршава, с.Ільниця, с.Довге, с.Білки, с.Кушниця та с.Великий Раковець.

Збільшення кількості звернень, у порівнянні аналогічним періодом 2017 роком,  не спостерігається з питань комунального господарства та житлової політики. Так, за перше півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 23 звернень, що на 12 звернень менше ніж за аналогічний період 2017 року. Цей показник є позитивним, хоча найбільш актуальні питання у зверненнях незмінні: електропостачання населених пунктів, ремонт  дахів, встановлення  індивідуального  опалення,  гарячого і холодного водопостачання будівель, квартир, житлових будинків та прибудинкової території.

Серед інших питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях, питання транспорту – 7 звернень, де у порівнянні з аналогічним періодом є зменшення на 10 звернень  від  загальної  кількості. До райдержадміністрації надходили скарги про пільговий проїзд пільгових категорій населення, про незадовільну роботу приміського та міського пасажирського транспорту. Турбували ці питання найбільше жителів сіл Ільниці, Чорний Потік та Лисичево. Одним з таких прикладів є звернення громадян на гарячу лінію щодо пільгового проїзду пільгових категорій громадян в межах району. При розгляді звернень заявників повідомлено, щодо видатків на пільговий проїзд та послуги зв’язку окремим пільговим категоріям покладено на місцеві бюджети. За відсутністю коштів, пільговий проїзд пільговик оплачує повністю. У разі надходження коштів на дану пільгу, пільговий проїзд буде відновлено для всіх пільгових категорій.

Серед  звернень,  отриманих райдержадміністрацією  протягом  звітного періоду 2018 року,  211 (77 %)  надійшло  від  пільгових  соціально незахищених  категорій громадян.  До райдержадміністрації звернулось  59   інвалідів  різних  категорій,  2 «Дітей війни», учасників антитерористичної операції та членів їх сімей – 2. Особлива увага керівником райдержадміністрації, сільськими та селищним головами приділялась розгляду звернень жінок, яким присвоєно звання «Мати – героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів. Такі звернення розглядались в першу чергу.

 


Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» керівництвом райдержадміністрації та керівниками районних установ з населенням району. Це дає можливість громадянам зберегти час, вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону. При проведенні телефонної лінії «Запитуєте-відповідаємо» у 2018 році – найактуальнішими зверненнями для жителів району виявилися питання призначення соціальних виплат.


 Постійно функціонує за номером 2-11-42 та 2-24-53 – районна гаряча лінія оперативного реагування на звернення мешканців.

 Графік проведення виїзних прийомів щомісячно оприлюднюється в районній газеті «Нове життя», розміщено на інформаційному веб-сайті та стенді райдержадміністрації. У районі продовжувалася практика виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації за місцем їх проживання. За звітній період 2018 року  проведено  5 виїзних  прийомів громадян  головою  адміністрації  та  6 – заступниками  голови  адміністрації. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися, по можливості, на місці, а ті, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково. У районі практикуються виїзні прийоми громадян головами виконкомів в селах, віддалених від сільських рад. У багатьох сільських радах проводиться прийом громадян депутатами районної та сільських рад.

На  виконання  п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів  місцевого самоврядування», головою  райдержадміністрації затверджені  графіки перевірок  додержання  законодавства про  звернення  громадян  та  графіки  проведення  Дня  контролю у  місцевих  радах  району  на І півріччя 2018 року. За звітний період проведено 6 Днів контролю та проведено перевірку в сільських радах згідно із затвердженим графіком.

Головою райдержадміністрації затверджено графік особистого звітування перед головою райдержадміністрації керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, міського, сільських голів з питань роботи із зверненнями громадян у 2018 році. За результатами звітування встановлено, що запити та звернення розглядались виконавцями у визначений терміни та надавалися ґрунтовні відповіді заявникам.

Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, що управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу з дорученнями керівництва райдержадміністрації. Закцентовано увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад на необхідність підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об’єктивного розгляду звернень громадян, що здебільшого дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольнити їх законні вимоги.

       Райдержадміністрація продовжує працювати над Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, Законом України «Про звернення громадян», над втіленням у життя заходів, спрямованих на зменшення надходжень звернень громадян, їх попередженням та задоволенням обґрунтованих вимог.

 


 


Завідувач сектору роботи


 


зі зверненнями громадян апарату

державної адміністрації                                                                                                     Е. Білогорка