Водоканал просить споживачів не порушувати законодавство
6 років ago admin 0
Майже половина мешканців будинку №20 на вулиці Федора Достоєвського в Ужгороді 8-9 червня відмовилися допустити представників міського водоканалу до приладів обліку для зняття контрольних показників.
Зі слів споживачів, такі дії – наслідок особистої ініціативи голови ОСББ Павла Нечаєва, – інформує адміністрація КП «Водоканал м.Ужгорода».
Адміністрація підприємства зазначає, що заборгованість мешканців цього будинку за послуги водопостачання – понад 102 тисячі гривень, і ця сума не остаточна, адже під час планового обходу мешканці, не допустивши до перевірки лічильників, грубо порушили вимоги ряду законодавчих актів (Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
За законодавством та умовами договору про надання послуг з водопостачання і водовідведення (п. 17) споживачі зобов’язані оплачувати послуги в установлені договором строки, забезпечувати доступ представників виробника послуг до квартирних лічильників для зняття контрольних показань засобів обліку води, дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунального господарства.
Адміністрація водоканалу нагадує, що порушення правових норм тягне за собою відповідальність. Зокрема, у разі недопуску до приладів обліку, ненадання їх показників, непроведення чергової державної повірки з боку абонента виробник послуг зобов’язаний здійснювати розрахунки з такими споживачами як із споживачами, приміщення яких не обладнані вузлами розподільчого обліку, тобто за нормами споживання із розрахунку 8 куб. м на особу в місяць. Щоб не змушувати підприємство вдаватися до таких заходів, переконливо просить мешканців, введених в оману головою ОСББ, виконати свою частину обов’язків у процесі водопостачання, надати представникам підприємства доступ до лічильників та звернутися до Водоканалу для проведення державної повірки тих приладів обліку, які її потребують.
Голову ОСББ просять діяти у рамках чинного законодавства та не спонукати споживачів, які йому довіряють, до вчинення протиправних дій.