Звіт постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури за 2017 рік

6 років ago admin 0

Шановні депутати!

         Постійна комісія з питань регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури в 2017 році працювала у складі 8 депутатів, з липня  мене було обрано головою комісії.

         У центрі уваги членів постійної комісії знаходиться попередній розгляд та погодження проектів рішень щодо надання дозволів та затвердження проектів землеустрою, затвердження технічної документації із землеустрою, поновлення та припинення дії договорів оренди земельних ділянок, приватизації землі шляхом викупу, розгляд заяв юридичних та фізичних осіб тощо.

         Комісія проводить свої засідання регулярно, щосереди. Доступ до роботи комісії проходить у режимі максимальної прозорості і відкритості, із проведених в минулому році 62 засідань на 20 засіданнях були присутні представники громадськості, активісти, на 11 – представник місцевої прокуратури, на 3 засіданнях участь у роботі брав представник управління правового забезпечення. Комісією періодично проводився прийом громадян, надавались консультації громадянам, представникам установ та організацій міста. З метою обстеження земельних ділянок комісією здійснено 7 виїзних засідань. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протоколи комісії оприлюднюються на офіційному сайті міської ради.

В 2017 році комісія провела 53 засідання по розгляду заяв юридичних і фізичних осіб, 9 засідань – по обговоренню проектів рішень. Про ритм роботи депутатів у комісії свідчить потужний вал опрацьованих матеріалів: розглянуто понад 2900 заяв юридичних та фізичних осіб, сформовано понад 136 профільних проектів рішень, серед яких 19 – це надання та затвердження проектів землеустрою, 11 – надання дозволів та затвердження технічної документації із землеустрою, 7 – поновлення та припинення дії договорів оренди земельних ділянок, 70 – приватизація земельних ділянок несільськогосподарського призначення шляхом викупу. Також було розглянуто ще багато інших питань, які стосуються функціональної спрямованості комісії. Значну увагу комісія приділяла вирішенню питань виділення земельних ділянок учасникам бойових дій, так, протягом 2017 року було надано 262 дозволи на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд:

         – учасникам бойових дій в  АТО – 151 дозвіл на розробку проекту землеустрою;

         – учасникам бойових дій в Афганістані – 111 дозволів на розробку проекту землеустрою.

Протягом минулого року було затверджено 61 проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передано їх в приватну власність учасникам бойових дій (в тому числі учасникам АТО).

Земельні ресурси займають особливе місце у формуванні інфраструктури розвитку Ужгорода. За рахунок продажу та оренди міських земель формується і поповнюється бюджет міста та проводяться фінансування основних напрямків його розвитку.

         Так, від продажу землі до міського бюджету в 2017 році надійшло 6 млн. 874,6 тис. грн. .

Протягом звітного періоду члени комісії залучались до розгляду спірних питань землекористування фізичних та юридичних осіб міста, до проведення робочих нарад, громадських слухань тощо. Представники постійної комісії брали участь в обговоренні «Внесення змін у детальний план території мікрорайону по вул. Саксаганського, квартали № 6,7 для розміщення індивідуальної малоповерхової забудови для учасників АТО», а також були присутніми при розгляді трьох проектів містобудівної документації, а саме: «Детальний план території в районі вулиці Собранецької та КПП», «Детальний план території, обмеженої вулицями Перемоги, Олександра Радіщева, Возз’єднання та Михайла Драгоманова» та «Детальний план території в районі вулиць Миколи Бобяка, Загорська».

Загалом, комісія працювала відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Земельного кодексу України. За активність та порозуміння дякую депутатам – членам постійної комісії, маю надію, що і в подальшому комісія буде працювати злагоджено і відповідально.

Дякую за увагу.

 

Голова комісії                                                            О.Афанасьєва