МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття освіти

5 років ago admin 0

5f9989b9ae87c745470300Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. 

 

Метою розроблення Положення є створення правового підґрунтя підготовки фахівців вищої та фахової передвищої освіти за дуальною формою здобуття освіти та умов для повноцінного впровадження дуальної форми здобуття вищої та фахової передвищої освіти.

Запровадження дуальної форми здобуття освіти сприятиме вдосконаленню системи підготовки висококваліфікованих фахівців і забезпеченню успішної адаптації студентів-випускників до професійної діяльності. Серед переваг для студента, який буде здобувати освіту за такою формою навчання, є:

  • його професійна спрямованість;
  • уміння працювати в команді;
  • відповідальність;
  • фінансова незалежність.

Для закладу освіти з’являються нові можливості для:

  • підвищення якості освіти за рахунок оперативної корекції освітніх програм;
  • прикладних наукових досліджень;
  • зміцнення конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг тощо.

Бізнес зі свого боку впливає на розвиток і становлення  затребуваних професій, отримує професійно підготовленого фахівця. Також розширює довготривалі зв’язки з метою більш ефективного зростання спільних можливостей для організації освітнього, навчально-виробничого та виробничого процесів, педагогічного та науково-педагогічного потенціалу.

Нагадуємо, наразі підписано меморандум  щодо реалізації запровадження пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

 


    Подiбнi новини

    ГО «Євроклуб» оголошує конкурс до Дня Європи на краще есе

    admin 6 років ago
    Інформаційний лист для студентів ЗВО Інформаційний лист для учнів ЗЗСО   Читати далi

    Новому поколінню – новий учитель

    admin 4 роки ago
    Сучасний учитель – постійний експериментатор та імпровізатор. Щоб навчати дітей по-новому, педагог повинен і сам вдосконалювати свої навички та бути відкритим до нового діджиталізованого, інтернетизованого та глобалізованого світу. Читати далi

    Вибір вступників: УжНУ у десятці найбільш популярних українських вишів

    admin 3 роки ago
    Портал Освіта.uaоприлюднив актуальний рейтинг 100 вишів України, найбільш популярних серед вступників. Ужгородський національний університет посів у рейтингу високе 10 місце за кількістю поданих заяв. За даними інформаційної системи «Вступ.ОСВІТА.UA», що... Читати далi