ДОВІДКА про роботу ЦНАПу за 2018 рік
6 років ago admin 0
До Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 19.09.2018 року №357, входить 119 адміністративних послуг, з яких: 41 адмінпослуга надається управліннями та відділами райдержадміністрації, 68 – центральними органами виконавчої влади, 3- органами місцевого самоврядування та 6 – департаментами облдержадміністрації.
– послуг служби у справах дітей – 64;
– послуг у сфері містобудування та архітектури – 753;
– послуг у сфері земельних відносин – 4621;
– послуг обласного управління юстиції – 8;
– дозвільних послуги – 101
– послуг з реєстрації місця проживання – 603;
– послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 863.
За 2018 рік адміністраторами ЦНАПу надано біля 15000 консультацій суб’єктам звернення за різними каналами зв’язку (усно, за телефоном, за електронними запитами через веб-сайт ЦНАПу).
Адміністраторами ЦНАПу за 2018 рік розглянуто 140 справ про адміністративні правопорушення та винесено 140 постанов у справах про адміністративні правопорушеня.
Важливим етапом розвитку у роботі ЦНАП є те, що з 01.02.2018 року всі адміністративні послуги надаються через програмне забезпечення «Універсам послуг». Це дуже зручно, оскільки коли суб̓єкт звернення звертається до адміністратора за результатом адміністративної послуги чи за новою адміністративною послугою, адміністратор використовуючи клавішу пошуку зразу бачить всі звернення суб̓єкта звернення у ЦНАП і швидко орієнтується, що саме потрібно суб̓єкту звернення.
ЦНАП проводить прийом суб’єктів звернення за зручним графіком: шість разів на тиждень прийом по 7 годин без обідньої перерви, один день на тиждень прийом проводиться до 20-00 години. На веб-сайті ЦНАПу (www.ircnap.com.ua) розміщена актуальна інформація про умови і спосіб надання адміністративних послуг, також можна скачати бланки заяв, записатися на прийом, задати питання щодо адміністративних послуг.
Рішенням двадцятої сесії VII скликання районної ради від 22.12.2017 року №298 затверджено Програму розвитку центру надання адміністративних послуг Іршавської райдержадміністрації на 2018-2022 роки. Фінансування Програми в 2018 році з районного бюджету не здійснювалось. Хоча за 2018 рік до бюджетів всіх рівнів від надання адміністративних послуг через ЦНАП надійшло 177,9 тис.грн, з них до районного бюджету – 119,2 тис.грн.
Але не дивлячись на значний ріст наданих адміністративних послуг у порівнянні з минулим роком, через ЦНАП не надаються такі адміністративні послуги як оформлення паспорта громадянин України у вигляді ID-картки та оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, соціальні послуги, послуги з реєстрації, перереєстрації, зняття з обліку транспортних засобів, видачі посвідчення водія, які передбачені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р зі змінами. Щоб ЦНАП вважався інтегрованим офісом, необхідно вжити заходів для організації надання цих популярних послуг через ЦНАП. Для того, щоб надавати ці послуги через ЦНАП, необхідно закупити спеціальне обладнання та встановити захищений канал зв̓язку. Ці заходи передбачені Програмою розвитку і функціонування ЦНАПу райдержадміністрації на 2018-2022 роки. Враховуючи роз̓яснення Міністерства фінансів України від 05.07.2018 року щодо зарахування коштів від надання адміністративних послуг, які надаються через ЦНАПи райдержадміністрацій, до районного бюджету, виділення коштів з районного бюджету на фінансування заходів щодо придбання спеціального обладнання вищезгаданої Програми – це інвестиція з коротким терміном окупності.
Також на черзі організація надання послуг РАГСу через ЦНАП, оскільки технічно реєстр з 01.01.2019 року буде перелаштований для цього.
Керівник центру надання адміністративних
послуг райдержадміністрації Н. Кузьма