В Ужгородській міськраді презентували можливості системи оплати за проїзд у громадському транспорті

7 років ago admin 0

Пристрої автоматизованої системи оплати проїзду, яке пропонує ТОВ «Лот» із Харкова, сьогодні в Ужгородській міській раді представив генеральний директор підприємства Олег Дивінець.

Виробники приїхали в Ужгород, щоб запропонувати різні пристрої, які дають змогу оплачувати за проїзд банківськими картками, картками для проїзду, готівкою тощо – все це сьогодні «в дії» змогли побачити представники міськради, перевізники, які працюють у місті, та директор комунального підприємства «Ужгородський муніципальний транспорт» Віталій Готра.

Міський голова Ужгорода Богдан Андріїв відзначив, що електронний квиток – вимога часу і міська влада робить усе, щоб запровадити якомога зручнішу і для водіїв, і для пасажирів універсальну та сучасну систему. «Детальне ознайомлення з вашими можливостями – ще один крок, щоб ми прийняли остаточне рішення, як саме працювати в Ужгороді», – сказав Богдан Євстафійович.

Олег Дивінець розповів про «Лот», зокрема, що підприємство діє з 1996 року, зараз їхні проекти працюють у 12 країнах, скажімо, в метро Харкова, Баку, Єревана, на залізничному приміському транспорті у Львові, у Києві, наземному у Ташкенті тощо. Пропонують більше десятка різновидів валідатоторів, диспетчеризацію транспорту, системи контролю оплати за проїзд.

Олег Дивінець показав пристрої, які дають можливість отримувати квиток, оплачуючи різними способами: скажімо, безконтактно з банківської картки (тобто не вставляючи картку в пристрій, а лише приклавши її на мить до валідатора); картки безпосередньо для проїзду, наприклад, якщо організація за безготівковим рахунком придбала їх для працівників; використовуючи спеціальну програму на телефоні; сплачуючи за разовий проїзд водію тощо.

Зазначалося, що квиток при цьому є ще й страховим полісом, який у разі надзвичайного випадку є підставою для отримання відшкодування. Також автоматично ведеться облік усіх перевезених пасажирів та отриманих за це коштів, що важливо як для перевізників, так і для управлінців муніципалітету. Є можливість і надавати різні картки для пільгових категорій, до прикладу, студентів та пенсіонерів, однак із запровадженням монетизації пільг за проїзд, коли платитимуть усі, а окремим категоріям відшкодовуватимуть певну суму, це вже може бути не надто актуальним.

Керівника харківської фірми «Лот» докладно розпитували про різні системи і вартість устаткування, а вона еквівалентна приблизно 1200-1300 євро на один автобус без урахування загальноміського програмного забезпечення для автоматизованої системи обліку оплати проїзду. «Обирайте, що буде зручним саме для вас. Ми працюємо від консалтингу (консультування для прийняття рішення), до розробки систем, виготовлення пристроїв і навчання персоналу. Можемо, якщо приймете рішення працювати з нами, врахувавши ваші побажання, зробити саме таку систему, яка найбільш ефективна і прорахувати її вартість», – запевнив гендиректор ТОВ «Лот» Олег Дивінець.

1 of 5