Дотримання законодавства про рекламу вакансій в полі зору інспекторів праці
6 місяців ago admin 0
Нещодавно на адресу Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло звернення правозахисного центру про порушення суб’єктом господарювання, що здійснює підприємницьку діяльність на території Закарпатської області, вимог Закону України «Про рекламу» в частині реклами послуг із працевлаштування.
З метою роз’яснення вимог законодавства, нагляд за яким відноситься до компетенції Держпраці, головним державним інспектором Управління інспекційної діяльності у Закарпатській області Іваном Лопітом за участі офіцера Пилипецької громади Василя Сити, здійснено інформаційний візит до господарюючого суб’єкта на дії якого скаржилися правозахисники.
В ході заходу інспектор роз’яснив фізичній особі-підприємцю положення ст. 24- 1 Закону України «Про рекламу», згідно якого забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) висувати вимоги за ознаками раси, кольору шкіри, віку, статі, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сексуальної орієнтації, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання.
Також інспектор окремо зупинився на відповідальності передбаченій чинним законодавством.
Нагадаємо, що у разі порушення вимог статті 24-1 Закону України «Про рекламу», рекламодавець сплачує до державного бюджету штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент вчинення порушення.
Більше інформації на порталі – https://pratsia.in.ua/