Що привертає увагу роботодавців, та які навички потрібно вдосконалювати
9 місяців ago admin 0
У сучасних карʼєрних перегонах успіх виходить за рамки наявності технічних навичок. Часто саме особливі якості виділяють кандидата посеред багатьох інших і вирішують роль у процесі рекрутингу.
Яким би винятковим набором hard skills ви не володіли, без елементу soft skills формула результативного найму буде неповною, розповідають експерти порталу budni.robota.ua.
7 soft skills, які роботодавці шукають у кандидатах
Комунікативність
Ефективна комунікація стосується не лише вміння виражати свою думку, але й того, наскільки добре ви слухаєте та чуєте інших. Це must have у сучасному світі, де панує сила нетворкінгу та живих рекомендацій.
Адаптивність і гнучкість
Не дивно, що в наші часи ця навичка посідає почесне друге місце в списку найзатребуваніших. За останні 4 роки нам довелося адаптуватися спочатку до пандемії ковіду, а зараз, на жаль, і до повномасштабної війни.
Відкритість до змін, швидке опанування нових знань та вміння орієнтуватися у різних робочих середовищах — справедливе очікування роботодавця.
Колаборативність
Абсолютно неважливо, наскільки геніальним є ваш розум або стратегія: якщо ви граєте один, ви завжди програєте тим, хто грає в команді. Здатність ефективно працювати з іншими, робити внесок у групові проєкти та сприяти створенню позитивної командної атмосфери, а також знаходити компроміси та будувати стосунки — це важливі вміння для того, хто хоче перемагати разом.
Критичне мислення
Критичне мислення — це вміння визначати та ефективно вирішувати проблеми. Важливо вміти креативно мислити та приймати обґрунтовані рішення, які базуються на визначенні закономірностей.
Резильєнтність
Це про здатність справлятися зі складнощами у житті, переживати їх та відновлюватися. Усе частіше менеджери на співбесідах питають про work-life balance й особисті методи тримання себе в тонусі, адже адаптація — це конкретні дії.
Тайм-менеджмент
Вміння ефективно планувати та управляти своїм часом важливо для роботодавця, адже гарний тайм-менеджмент гарантує дотримання дедлайнів, гармонійну пріоритизацію задач і уникнення прокрастинації.
Емоційний інтелект
Всі ми, в першу чергу, люди, а потім — спеціалісти тієї чи іншої сфери, і часто неминуче керуємося емоціями та знаходимося під їх впливом. Наш емоційний інтелект є мірою того, наскільки ефективно ми розуміємо власні відчуття, а також усвідомлюємо емоції інших і вміємо проявляти емпатію. Саме ця складова дозволяє нам запропонувати підтримку, зменшити ескалацію конфлікту та адаптувати тон спілкування для максимального впливу.
Як розвивати свої soft skills
Soft skills — це ті здібності, які обертаються навколо особистих стосунків, характеру та ставлення до оточення. Поради щодо розвитку навичок спілкування та зміцнення міжособистісних стосунків дуже прості:
Визначте свої сильні та слабкі сторони
Використайте онлайн-інструменти або попросіть фідбек від минулих колег чи друзів, щоб краще зрозуміти свої переваги й недоліки.
Спілкуйтеся
Спілкування віч-на-віч, електронною поштою та під час презентацій для групи — кожен метод комунікації робить нас більш гнучкими.
Вийдіть із зони комфорту
Як і у випадку з усім, що ви хочете вдосконалити, важливо вийти за межі своєї зони комфорту та взятися за щось нове. Це можуть бути нові обставини, нові обов’язки або роль лідера.
Будьте готові вчитися
Використовуйте зворотний зв’язок і саморефлексію для оцінки прогресу, відзначайте досягнення та точки росту.
Джерело @
Finance.ua