Укрзалізниця оголосила про намір заборонити перевезення зерна в напіввагонах

2 роки ago admin 0

<p style="text-align: justify;"><em><strong>7 лютого, керівництво АТ &laquo;Укрзалізниця&raquo;&nbsp;під час засідання Експортного офісу анонсувало намір заборонити використовувати приватні напіввагони для перевезення зерна. Ймовірно, що&nbsp;причиною такого рішення є спроба не втратити надприбутковість послуг користування вагонами УЗ. Про це повідомляють в Українському клубі аграрного бізнесу.&nbsp;</strong></em></p>

<p style="text-align: justify;"><span>Укрзалізниця намагається утримати завищену ставку на користування власними зерновозами – не менше 2795 грн/вагонодобу. Проте, на аукціонах на послуги зерновозів УЗ в січні 2023 року було придбано лише 12% виставлених вагоновідправок за середньою ставкою 2865 грн. </span></p>

<p style="text-align: justify;"><span>Водночас, поточна ринкова вартість користування приватними напіввагонами коштує близько 300 грн/добу. До цього ще треба додати вартість спеціальних полімерних вкладишів, однак в підсумку вартість перевезення практично в&nbsp; 2 рази дешевше, ніж в зерновозах УЗ. </span></p>

<p style="text-align: justify;"><span>&laquo;Замість того, щоб знизити ставку на свої вагони до ринкового рівня, Укрзалізниця намагається адміністративно відсікти конкуренцію та втримувати надприбутковість послуг користування вагонами. Такі дії цілком можуть вважатися зловживанням монопольним становищем&raquo;, – наголошує&nbsp;Роман Сластьон, генеральний директор УКАБ. </span></p>

<p style="text-align: justify;"><span>Асоціація &laquo;Український клуб аграрного бізнесу&raquo; виступає проти такого обмеження та закликає керівництво АТ &laquo;Укрзалізниця&raquo; утриматись від цього кроку, наблизити ставки на свої послуги до ринкових реалій та дотримуватись правил чесної конкуренції.</span><br /><br /></p>

Джерело @
Agravery.com