Підрядника, який виконував капремонт тротуарів на площі Корятовича, зобов’язали усунути виявлені недоліки

6 років ago admin 0

З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а також раціонального використання коштів місцевого бюджету, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», департаментом міського господарства Ужгородської міської ради, розміщувалося на авторизованому електронному майданчику (система ProZorro) оголошення про проведення тендерних закупівель робіт «Капітальний ремонт тротуарів на пл. Корятовича у м. Ужгород».

Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено умови робіт, запропоновані ТОВ «Будівельна компанія «Антрол». У подальшому, на початку травня 2018 року, між замовником та товариством укладено договір підряду загальною вартістю 2 млн. 395 тис. грн., терміном до 31.12.2018 року.

Для забезпечення належного фінансування на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», міськрадою перераховано товариству аванс у розмірі 1,1 млн. грн.

Однак, враховуючи проведені працівниками міськради обстеження умов виконання робіт, встановлено неналежне виконання товариством взятих на себе договірних зобов’язань, а також пряму невідповідність раніше поданим тендерним пропозиціям щодо якості та строків здійснених заходів, та за результатами яких прийнято рішення про призупинення оплати решти їх вартості за договором підряду.

Наразі, відповідно до вимог статті 849 Цивільного кодексу України, департамент повідомив товариство про необхідність усунення виявлених порушень у найкоротші терміни після закінчення зимового періоду. У разі нездійснення підрядником дієвих заходів, у частині усунення вже встановлених зловживань з боку товариства, міськрада невідкладно ініціює питання подачі судового позову з відшкодування завданих територіальній громаді міста збитків.