Шановні колеги! Прийміть щирі вітання з професійним святом – Днем місцевого самоврядування!

6 років ago admin 0

Переконаний, що лише наша спільна наполеглива і самовіддана праця, високий професіоналізм і компетентність, відповідальність та активна громадянська позиція є гідним внеском у розбудову нашої об’єднаної територіальної громади!

Бажаю мужності і нових здобутків у Вашій нелегкій і відповідальній роботі, міцного здоров’я, щастя, родинного благополуччя та здійснення всіх ваших життєвих планів і сподівань! Нехай розуміння і підтримка людей завжди надають Вам впевненості долати перешкоди і досягати бажаних результатів, навіть у найскладніших ситуаціях.

З повагою, 

голова Перечинської ОТГ     Іван Погоріляк

    Подiбнi новини

    Що таке Закарпатська обласна тристороння соціально-економічна рада?

    admin 7 років ago
    Соціальний діалог – процес визначення та зближення позицій, досягнення спільних домовленостей та прийняття узгоджених рішень сторонами соціального діалогу, які представляють інтереси працівників, роботодавців та органів виконавчої влади і органів... Читати далi

    Робоча нарада з страховим експертом з охорони праці

    admin 4 роки ago
    Сьогодні, 30 липня голова Ужгородської районної ради Юрій Фрінцко провів робочу нараду з страховим експертом з охорони праці Ужгородського відділення управління виконавчої дирекції Фонду в Закарпатській області Сергієм Дутовим,... Читати далi

    Зустріч у рамках Всеукраїнського тижня права

    admin 6 років ago
    12 грудня, у рамках  Всеукраїнського тижня права та  з нагоди відзначення 70-ї річниці ухвалення Загальної декларації прав людини, яку Генеральна асамблея ООН підписала 10 грудня 1948 року, до Іршавської РДА під... Читати далi

    Відбулося чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини Іршавської РДА

    admin 7 років ago
      20 вересня, під керівництвом першого заступника голови Іршавської райдержадміністрації Івана Семака відбулося чергове засідання комісії Іршавської райдержадміністрації з питань захисту прав дитини.     На порядок денний було... Читати далi