Найбільше до облради за підтримкою звертаються пенсіонери, особи з інвалідністю та малозабезпечені краяни
6 років ago admin 0
У Закарпатській обласній раді ведеться постійна робота щодо дотримання вимог чинного законодавство про звернення громадян до керівництва ради та її депутатів, про відкритість використання публічних коштів та ін.
Цьому сприяють прийоми громадян з особистих питань в облраді, графік яких затверджений головою Михайлом Рівісом, засідання депутатської профільної комісії з питань праці, зайнятості та соціального захисту населення, виїзди на місця та ін. Багато питань вдається вирішити невідкладно, інші, складніші, – спільно з виконавчою владою у термін, визначений законодавством.
Ухвалена обласними обранцями Програма «Турбота» щодо посилення соціального захисту громадян на 2016–2018 роки, допомагає депутатам йти назустріч краянам, що потребують підтримки з боку органів самоврядування. Розроблений чіткий порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, яким і керуються обласні обранці.
Так, за період з 1 січня 2018 по 1 жовтня 2018 до обласної ради надійшло 1518 звернень, у тому числі: 890 звернень подано особисто громадянами до обласної ради, 340 звернень − під час особистого прийому керівництвом обласної ради, 248 звернень надійшло поштою, 40 – електронною поштою та 16 колективних звернень.
1068 заявників отримали матеріальну допомогу від керівництва обласної ради у сумі 1 млн 614 тис грн.
До депутатів обласної ради звернувся 571 громадянин, у тому числі: 327 важкохворих громадян отримали допомогу на лікування, протезування, придбання імплантатів, проведення оперативних втручань у сумі 2 млн 612 тис грн, 244 громадян одноразову матеріальну допомогу у сумі 670 тис грн.
Також до обласної ради надійшло 49 звернень від учасників АТО, яким було надано допомогу в сумі 975 тис грн ( 2500 грн кожному). Крім того, поранені та травмовані учасники АТО отримали кошти в сумі 93 тис грн (10 осіб).
За відповідний період на контролі перебувало 950 звернень громадян, що складає 54,6% від загальної кількості. Вжито заходів та вирішено позитивно більше 85% від загальної кількості пропозицій, заяв та скарг. Найбільше звернень надійшло з міста Ужгорода (410), Ужгородського (130), Перечинського (112) та Виноградівського (150) районів.
За соціальним статусом заявників найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (503), інвалідів (392), дітей війни (160), багатодітних сімей (54).
Практично всі питання, що порушувались у зверненнях пільгових категорій населення, обласна рада вирішила позитивно.
Найбільше заяв і скарг надійшло до обласної ради з питань соціального захисту – 1472. Це стосується забезпечення санаторно-курортними путівками, прискорення забезпечення інвалідів транспортними засобами, призначення різних видів допомоги сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, нарахування субсидій, виділення грошової допомоги тощо.
Слід сказати, що звернення громадян, їх ініціативи, пропозиції часто лягають в основу проектів рішень, котрі відтак обговорюються у постійних комісіях, затим – на президії і виносяться на пленарне засідання облради. Таким чином, ухвалено низку рішень на благо краю та його жителів.
Прес-служба Закарпатської облради