Стартував перший тиждень KMBS на Закарпатті

1 рік ago admin 0

23 учасники успішних компаній Закарпаття сьогодні зібралися, щоб дослідити ключові питання стратегічного маркетингу.

Olena Maltseva: “В будь-якому бізнесі існують тільки два типи проблем: відсутність клієнтів і всі інші проблеми. Саме тому головним маркетологом компанії, має бути її генеральний директор.
Адже саме він повинен визначати напрямок руху компанії, розуміти, хто клієнт компанії і яку цінність для нього необхідно створити.”

Програма “Стратегічний маркетинг” дає зрозуміти, як оцінити результативність маркетингу, вчасно оновити маркетингову стратегію, побудувати правильну комунікацію зі «своїм» споживачем та «вбудувати» маркетинг в продукцію на рівні системи.

Марина Бокоч