Із 1 липня електронна система управління ризиками при адміністрування ПДВ запрацювала повноцінно

3 роки ago admin 0

– Новий механізм запроваджений Податковим кодексом України для підвищення ефективності боротьби з ухиленнями від оподаткування дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, – зазначає Олексій Петріченко, начальник Головного управління ДФС у Закарпатській області.

За його словами, система побудована таким чином, щоб завчасно реагувати на зловживання недобросовісних платників податків – не лише бачити потенційні порушення, а й унеможливити безпідставне формування податкового кредиту вже на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Керівник відомства зазначає, що у квітні 2017 року система працювала у тестовому режимі, а вже з 1 липня вона функціонує повноцінно.

Так, СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника окремо по кожному виду економічної діяльності.

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування не відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

– У відомстві створена окрема робоча група, яка розглядає пакети документів, що надаються суб’єктами декларування з так  званими «відбитими» податковими накладними та готує висновки для прийняття остаточного рішення Комісією ДФС України щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття, – підкреслює Олексій Петріченко.

ДФС у Закарпатській області